صنعت، معدن، تجارتمعدن

اعطای «نشان لیاقت» به ایمپسکو برای طرح های گردشگری معدنی

شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران (ایمپسکو) در جشنواره حمایت ملی حاتم موفق به دریافت نشان لیاقت شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در بخش ژئوتوریسم (گردشگری معدنی) و برون سپاری مجتمع های تحت مدیریت خود موفق به دریافت نشان لیاقت در ششمین جشنواره ملی حاتم شد.

شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران از سال گذشته موفق به اجرای طرح ژئوتوریسم و گردشگری معدنی در مجتمع پتاس خور و بیابانک شد، همچنین در حال حاضر مجتمع معدنی سرب نخلک و شرکت زغال سنگ البرز مرکزی در برنامه اجرا و پیاده سازی طرح ژئوتوریسم قرار دارند.

همچنین بخوانید

همچنین در راستای اجرای اصل ۴۴ و استفاده از توان بخش خصوصی، واگذاری مدیریت و راهبری مجتمع ها و طرح ها برای سرمایه گذاری از جمله اقدامات شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران طی سال های گذشته بوده است. در حال حاضر، ۶ مجتمع و ۱۹ طرح تحت مالکیت ایمپاسکو است که تاکنون مدیریت ۵ مجتمع و ۱۳ طرح واگذار شده و مدیریت یک مجتمع و ۶ طرح در دست واگذاری است.

همچنین در بخش برون سپاری طرح های ایمیدرو (تحت مدیریت ایمپاسکو) ۵ طرح واگذار شده و ۹ طرح در دست واگذاری است.

انجام موفق پروژه های مرتبط با سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، انجام طرح های توسعه ای در سازمان با رویکرد کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار، ایجاد زیرساخت و بستر مناسب برای توسعه گردشگری و ژئوتوریسم به صورت تخصصی و نیز عملکرد مثبت در عرصه سلامت و سرمایه گذاری مناسب در حوزه توریسم سلامت محور، از جمله محورهای ارزیابی ششمین جشنواره ملی حاتم بود.

جشنواره حاتم (حمایت از تولید ملی) ۱۹ دی ماه با تقدیر از برگزیدگان در سالن همایش های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا