امور زیربناییراه و ساختمان

آمادگی واگذاری ۸۰۰ واحد به متقاضیان مسکن مهر پردیس را داریم/ اجازه فعالیت به دلالان مسکن مهر پرند را نمی‌دهیم

مدیرعامل شرکت شهر جدید پرند با بیان اینکه آمادگی داریم ۸۰۰ واحد را در پرند به متقاضیان مسکن مهر پردیس واگذار کنیم گفت: اجازه فعالیت به دلالان در پرند را نمی‌دهیم.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی،، محسن وطن‌خواهی در نشست خبری اولین نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری با بیان اینکه سابقه تاسیس شهر جدید پرند به ۲۷ سال گذشته برمی‌گردد اظهار داشت: میزان جمعیت شهر جدید پرند در سال ۹۵ بنا بر آمار سرشماری نفوس و مسکن ۱۰۰ هزار نفر بوده است که امسال این رقم به ۱۳۵ هزار نفر افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه رشد جمعیت شهری در پرند ۲۶ درصد است گفت: رشد جمعیت در پرند ۱۰ برابر بیشتر از رشد جمعیت متوسط کشوری است و تا سال ۱۴۰۰ میزان جمعیت در پرند به ۴۸۳ هزار نفر می‌رسد.

وی با اشاره به تکمیل مسکن مهر پرند گفت: تا پایان سال ۹۸ پرونده مسکن مهر پرند بسته می‌شود و تا پایان امسال هم ۱۳ هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهر جدید پرند در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه مسکن مهر پرند تا چه میزان برای انتقال متقاضیان مسکن مهر پردیس آمادگی دارد گفت: می‌توانیم ۸۰۰ واحد را در اختیار متقضایان مسکن مهر پردیس قرار دهیم.

وی با اشاره به پیگیری فعالیت دلالان در مسکن مهر پرند گفت: این موضوع را از طریق مدعی العموم پیگیری می‌کنیم البته نمی‌توانیم جلوی فعالیت‌های اقتصادی مجاز را بگیریم اما یک شبکه‌ای با سوء نیت در تلاش هستند تا مردم از دریافت واحدها در مسکن مهر پردیس ناامید شوند و خودشان این واحدها را خریداری کنند.

وطن‌خواهی گفت: از طریق سایت‌ها، صداوسیما، رسانه‌ها این اطلاع را به مردم می‌دهیم که هر گونه نقل و انتقالات از طریق کارگزاری‌های شرکت عمران انجام دهند.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا