خودروصنعت، معدن، تجارت

کدام خودروها در ۵ روز دوبار گران شدند؟

گروه خودروسازی سایپا در کمتر از ۵روز و برای بار دوم قیمت محصولات خود را افزایش داد.
کدام خودروها در ۵ روز دوبار گران شدند؟

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، نگاهی به وضعیت قیمت ها در تاریخ ۲۲ دی ماه نشان می دهد که رگ.ه خودروسازی سایپا به نقل از تسنیم اقدام به افزایش نرخ محصولات خود کرده بود.

محصولات سایپا ۲۲دی

  این در حالی است که به فاصله شنبه تا پنجشنبه این شرکت دوباره دست به افزایش قیمت محصولات خود زده است.

به طوری  قیمت خودروی پراید ۱۱۱ در طول این هفته ۶میلیون و ۸۵۵ هزار تومان، قیمت پراید ۱۳۱ نیز ۴میلیون و ۲۰۰هزار تومان، قیمت پراید ۱۳۲ ۵میلیون و ۴۳۵ هزار تومان و قیمت پراید وانت ۱۵۱ نیز ۳میلیون و ۷۷۵ هزار تومان افزایش یافته است.

لیست قیمت پراید

البته لیست افزایش قیمت خودروهای سایپا به این موارد ختم نشده است بلکه سایر خودروها نیز بالارفتن قیمت ها را تجربه کرده اند.

لیست قیمت سایپا ۲۷ دی

در عرضه یک هفته تیبا SX  از ۳۵میلیون ۷۶۵ و تیبا SX پایه گازسوز از ۳۷میلیون و ۷۱۵ و همچنین تیبا۲ رینگ فولادی از ۳۹ میلیون و ۱۶۵ هزار تومان ناگهان در پنجشنبه شب به ترتیب ۳۹میلیون و ۴۲۵هزار تومان، ۴۴میلیون و ۱۷۵ هزار تومان و ۴۲میلیون و ۲۷۵ هزار تومان افزایش یافته اند.

قیمت ساینا رینگ فولادی هم از ۳۹ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان به ۴۴میلیون و ۱۷۵ هزار تومان افزایش یافته است.

کوییک با گیربکس دنده ای هم ۴۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان به ۴۶میلیون تومان افزایش قیمت داده است.

آریو با گیربکس دنده ای و آریو گیربکس اتوماتیک تغییری نداشته و به ترتیب ۸۰ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان  و ۹۴ میلیون و ۱۲۵هزار تومان مانده اند.

چانگان CS35 نیز از ۱۲۰ میلیون تومان به ۱۲۷ میلیون تومان رسیده است.

سراتو ۲۰۰۰ آپشنال با گیربکس اتوماتیک هم با ۱۹۶میلیون تومان قیمت و سراتو ۱۶۰۰ آپشنال با گیربکس دنده ای هم با قیمت ۱۷۶ میلیون تومان نسبت به یک هفته گذشته در این شرکت ثابت مانده اند.

این قیمت ها نشان می دهد محصولات سایپا در کمتر از ۵روز چندین میلیون تومان افزایش داشته اند که مسوولان باید پاسخ دهند این روند صعودی قیمت ها بر چه اساس و به چه دلیلی بوده است؟‌

۲۲۳۲۲۴

خبرآنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا