بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

شرکت ساعت‌سازی سواچ سرویس سواچ‌پی را در سوئیس راه‌اندازی کرد

پس از معرفی و راه‌اندازی موفقیت‌آمیزدر چین، سواچ سرویس پرداخت غیرتماسی سواچ‌پی خود را در سوئیس راه‌اندازی کرد. در خبرها آمده است که این سرویس با استفاده فناوری ان‌اف‌سی، به مشتری این امکان را می‌دهد تا برای انجام و تکمیل تراکنش، ساعت را زیر پایانه پرداخت غیرتماسی نگه دارند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، کارلو جیوردانتی مدیر نوآوری سواچ می‌گوید: «نوآوری مداوم کلید اصلی موفقیت سواچ به حساب می‌آید. آخرین پیشرفت سواچ، با معرفی سریع‌ترین و ساده‌ترین توکن‌سازی، پرداخت را برای همیشه برای مشتری ساده کرده است و شما می‌توانید با کشیدن ساعتتان روی دستگاه پرداخت را انجام دهید.»

شرکت امنیت موبایلی Giesecke+Divrient، مسترکارت، کمبرا مانی بانک، کورنرکارت، کردیت سوئیس، انجمن بانکداران سوئیس، سوئیس کارت، یوبی‌اس و ویسکا ازجمله همکاران سواچ برای ارائه این سرویس هستند.

به گفته شرکت سواچ، تمامی مشتریان بایستی با خرید یکی از این ساعت‌ها و اتصال آن به یک کارت پرداخت معتبر و تنظیم کردن دستگاه از طریق اپلیکیشنی در فروشگاه سواچ، تجربه پرداخت این چنینی را داشته باشند.

باتوجه به اینکه خالی شدن باتری یکی از مشکلات مربوط به دستگاه‌های پرداخت پوشیدنی به حساب می‌آید، شرکت G+D می‌گوید که ساعت‌های سواچ از پلتفرم و اپلیکیشن پوشیدنی این شرکت استفاده می‌کند و به این ترتیب هیچ تاثیری بر عمر باتری دستگاه نمی‌گذارد. همچنین به گفته سواچ، توکن‌های مربوطه را می‌توان در هر زمانی که مشتری بخواهد حذف یا غیرفعال کرد.

سواچ تابستان سال ۲۰۱۷ مجموعه‌ای از ساعت‌های پرداخت غیرتماسی را با موفقیت در چین راه‌اندازی کرد.

 

 

 

منبع
راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا