امور زیربناییراه و ساختمانصوت

کار اصولی در بخش مسکن باید انجام شود

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بخش مسکن امروز بیش از هر زمانی نیازمند اقدام اصولی در تمامی ابعاد به خصوص منابع مالی، محل تامین منابع مالی و کاهش بروکراسی حاکم بر تولید در این حوزه است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  سیدحسین افضلی در برنامه «روی خط اقتصاد» رادیو اقتصاد افزود: متاسفانه طی چند ساله گذشته متناسب با نیاز در کشور مسکن تولید نشده است.

وی همچنین اظهارداشت: گرانی زمین، مصالح، دستمزد و غیره در کنار کمبود مسکن قیمت واحدهای مسکونی را تشدید کرده است از اینرو ضرورت ایجاب می کند اقدام اصولی در بحث مسکن انجام شود.

نماینده مردم اقلید در مجلس دهم در خصوص خبر وزیر راه و شهرسازی مبنی بر «تشکیل ستادهای بازآفرینی استانی و احیا شورای مسکن در استان ها» به رادیو اقتصاد گفت: شورای مسکن در بحث کاهش بروکراسی اداری حاکم بر تولید مسکن می تواند خیلی موثر باشد.

وی در ادامه افزود: پیش از این شورای مسکن با حضوردستگاه های مرتبط در سطح استان ها تشکیل و بصورت موردی مسائل و مشکلات مربوط به حوزه مسکن را بررسی و در نهایت رفع و رجوع می کرد.

افضلی بیان داشت: «محمد اسلامی» وزیر جدید راه و شهرسازی رویکرد خوبی در این ارتباط دارد وبه دنبال اینکه دست شورای مسکن استان ها را باز گذاشته تا مسائل مربوط به بخش مسکن اعم از مسکن مهر، بافت های فرسوده، مشکلات جاری مسکن مردم همه و همه در سطح استان ها به نحوی جمع بندی و روند تولید مسکن تسهیل شود.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا