بانکبانک و بیمه

بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از شعب پل رومی، قلهک و میرداماد در تهران

حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین روز چهارشنبه ۲۶ آذر از سه شعبه پل رومی، قلهک و میرداماد در شهر تهران بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در این بازدید، تهرانفر که عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی، خورسندی معاون مدیرعامل در امور ارزی و بین‌المللی، کریمی معاون مدیرعامل در امور اجرایی و برزنونی مدیر امور شعب وی را همراهی می‌کردند، با مسئولان و کارکنان این شعب دیدار کرد و در جریان امور جاری آن‌ها قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در این بازدید مدیرعامل و هیئت همراه، عملکرد این شعب را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیر جاری، ضمانت‌نامه‌ها، امور ارزی و سایر آمارهای مربوطه و همچنین وضعیت مکانی مورد بررسی قراردادند.

بر اساس این گزارش راحله سادات رضوی رئیس شعبه پل رومی، فرناز رجبی رئیس شعبه قلهک و امیرحسن یعقوبی رئیس شعبه میرداماد، حضور مدیران ارشد بانک را خوشامد گفتند و مسائل، مشکلات و درخواست‌های خود در بخش‌های مختلف را با آنان مطرح کردند.

بانک کارآفرین؛ طراز اول در مشتری‌مداری

مدیرعامل بانک در جمع همکاران این شعب با ابراز خوشوقتی از حضور در جمع همکاران این شعب خاطرنشان کرد: کارکنان بانک کارآفرین، همکارانی شایسته و برگزیده در صنعت بانکداری کشور هستند که با زحمات و تلاش‌های خود در بخش‌های مختلف، جایگاه خوبی را از بانک کارآفرین ترسیم کرده‌اند و با مشتری‌مداری تمام و کمال، کارآفرین را به یک بانک طراز اول در سیستم بانکی تبدیل کرده‌اند.

تهرانفر در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تشکیل بانک‌های خصوصی در اواخر دهه ۷۰ در کشور تصریح کرد: با تشکیل بانک‌های خصوصی در کشور که بانک کارآفرین در زمره اولین آنها است، مشتری‌مداری در بانک‌ها وارد مرحله جدیدی شد. بانک‌های خصوصی با جدیت و دقت زیاد تکریم مشتریان را مدنظر قرار دادند، به‌نحوی‌که بسیاری از بانک‌های دولتی نیز با رویکرد و نگرشی نو و با تأسی از بانک‌های خصوصی تلاش کردند تا مشتری‌مدارتر از گذشته عمل کنند.

بازدید شعبه پل رومی

وی با اشاره به ‌ضرورت مشتری‌مداری در تمامی سازمان‌ها و به‌ویژه بانک‌ها تصریح کرد: ادامه فعالیت سازمان‌های امروزی بدون در نظر گرفتن رضایت مشتریان، عملاً امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل نیز تکریم مشتریان و مشتری‌مداری از جمله اولویت‌های سازمان‌ها و مؤسسات و به‌ویژه بنگاه‌های انتفاعی است و به همین دلیل نیز یکی از ملاک‌های ارزش‌گذاری یک سازمان، رضایت مشتریان است که در واقع نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

تهرانفر همچنین تصریح کرد: اصولاً مشتری‌مداری آسان نیست. جذب مشتریان وفادار صبر و حوصله زیادی می‌خواهد و به همین دلیل همکاران باید با استفاده و کاربرد روش‌های نوین مشتری‌مداری، تلاش کنند که مشتریان خود را به مشتریانی دائمی وفادار تبدیل کنند.

کاهش هزینه پول

مدیرعامل بانک در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این ‌که بانک یک موسسه انتفاعی و مالی است، خاطرنشان کرد: بانک‌ها علاوه بر خدمت‌رسانی و ارائه خدمات بانکی به مردم، باید به‌عنوان بنگاهی مالی سوددهی مناسب و منطقی داشته باشند. بنابراین تمامی همکاران به‌ویژه همکاران شعب باید تلاش کنند تا هزینه تمام‌شده پول پایین بیاید.

تهرانفر ادامه با تقدیر از زحمات و تلاش‌های یکایک همکاران خاطرنشان کرد: مطمئن هستم با درایت و برنامه‌ریزی‌های مناسب به اهدافی که برای هر یک از شعب پیش‌بینی‌ شده، دست خواهیم یافت.

بازدید شعبه میرداماد

مدیرعامل در خصوص مشکلات بانک‌های ایرانی در مراودات بین‌المللی به‌ویژه پس از تحریم‌های اخیر آمریکا نیز تأکید کرد: این مشکلات برای تمامی بانک‌های ایرانی و به‌ویژه بانک‌هایی که در لیست تحریم‌های ثانویه آمریکا هستند، وجود دارد. خوشبختانه بانک کارآفرین در لیست تحریم‌های ثانویه نیست. اما به هر حال مشکلاتی بر سر راه تبادلات بین‌المللی وجود دارد که صعوبت کار را نسبت به گذشته چند برابر کرده است. این مشکلات باید برای مشتریان و به‌ویژه مشتریان ارزی تبیین شود تا با درک شرایط، تعامل بیشتری برای انجام امور ارزی‌شان داشته باشند.

گفتنی است در جریان این بازدیدها تهرانفر مدیرعامل بانک و هیئت همراه وی، با یکایک کارکنان این شعب دیداری صمیمانه داشتند و در جریان نظرات، پیشنهادها و درخواست‌های آنان قرار گرفتند

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا