بانکبانک و بیمه

فراخوان شرکت در مزایده املاک بانک کارآفرین در تهران و شهرستان‌ها

بانک کارآفرین در نظر دارد املاک مازاد خود در تهران و شهرستان‌ها را به‌صورت (شش‌دانگی) با شرایط پرداخت نقد/قرارداد اجاره به شرط تملیک و شرایطی، از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شرایط و نحوه شرکت در مزایده

۱- مبلغ سپرده شرکت در مزایده معادل ۵% مبلغ پایه مزایده مندرج در آگهی است که می‌بایست توسط متقاضی به حساب مورد اشاره در برگ شرایط مزایده (قابل پرداخت در تمامی شعب بانک کارآفرین) واریز و اصل رسید آن با قید ردیف و مشخصات ملک انتخابی تحویل شود.
۲- متقاضیانی که جهت دریافت اسناد مزایده به‌صورت حضوری به بانک مراجعه می‌کنند، می‌بایست فیش واریزی به مبلغ ۲۰۰.۰۰۰ ریال به شماره حساب ۹- ۶۵۱ – ۰۱ بنام امور مالی بانک را نیز ارائه نمایند.
۳- بانک در قبول یا رد یک یا تمامی پیشنهادات مختار است.
۴- کلیه املاک مربوطه با وضع موجود و شرایط روز ملک به فروش می‌رسند و بانک تعهدی از بابت هرگونه طرح احتمالی املاک (مطروحه از جانب شهرداری) و اخذ پایان کار جدید نخواهد داشت و خریدار شخصاً مسئول می‌باشد.
۵- در مواردی که سهم‌الشرکه به‌صورت مشاعی واگذار می‌گردد، بانک هیچگونه مسئولیتی در قبال افراز سهم مشاعی و اخذ سند تفکیکی ندارد و خریدار شخصاً مسئول می‌باشد.
۶- در خصوص املاک عدم تخلیه (دارای متصرف)، بانک هیچگونه مسئولیتی در خصوص تخلیه ندارد و مسئولیت کامل رفع تصرف و تخلیه متصرف به عهده خریدار می‌باشد.

شرایط پرداخت بهای مورد معامله

۱- نقدی
۵۰% بهای مورد معامله ظرف مدت ۱۰ روز از تاریخ اعلام نتایج بازگشایی پاکات و مابقی ثمن معامله پس از اخذ استعلامات مربوطه از مراجع ذیربط و همزمان با انتقال قطعی مورد معامله و تحویل ملک به خریدار در دفتر اسناد رسمی دریافت می‌گردد.
۲- قرارداد اجاره به شرط تملیک
گروه الف) قرارداد اجاره به شرط تملیک به‌صورت ۵۰% بهای مورد معامله همزمان با انعقاد قرارداد، و ۵۰% به‌صورت اقساط ۲۴ ماهه با نرخ ۱۸%
گروه ب) قرارداد اجاره به شرط تملیک به‌صورت ۴۰% بهای مورد معامله همزمان با انعقاد قرارداد، و ۶۰% به‌صورت اقساط ۳۶ ماهه با نرخ ۲۰%
گروه ج) قرارداد اجاره به شرط تملیک به‌صورت ۳۰% بهای مورد معامله همزمان با انعقاد قرارداد، و ۷۰% به‌صورت اقساط ۴۸ ماهه با نرخ ۲۲%
۳- شرایطی : ۳۰% بهای معامله نقداً همزمان با انعقاد قرارداد، ۶۰% همزمان با تحویل ملک، و ۱۰% همزمان با انتقال سند (سایر شرایط قابل پیشنهاد و بررسی خواهد بود)

در شرایط مساوی بودن قیمت پیشنهادی، تقاضای نقدی برای کلیه املاک در اولویت می‌باشد.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت مورد واگذاری، بازدید و دریافت فرم شرکت در مزایده می‌توانند از تاریخ نشر آگهی ظرف مدت یک هفته در ساعات اداری (۸ صبح لغایت ۱۵ بعدازظهر) در خصوص املاک تهران به نشانی تهران، خیابان ولی‌عصر، روبه‌روی درب اصلی پارک ملت، خیابان ناهید غربی، پلاک ۹۷، ساختمان مرکزی بانک کارآفرین، طبقه سوم (اداره املاک و قراردادها) با شماره تلفن‌های ۲۶۲۱۴۹۷۵-۰۲۱ و ۶- ۲۶۲۱۵۱۴۴-۰۲۱، مراجعه نمایند.

همچنین در خصوص املاک سایر شهرستان‌ها می‌توانند به شعب محل استقرار املاک عرضه شده به شرح فایل پیوست مراجعه نمایند. متقاضیان می‌بایست پیشنهادات خود را تا تاریخ اعلامی به آدرس تهران، صندوق پستی ۴۶۵۹-۱۵۸۷۵ و یا به صورت حضوری به نشانی ساختمان مرکزی بانک کارآفرین تحویل داده و رسید دریافت نمایند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا