بانک و بیمهبیمه

پرداخت سریع ترین خسارت بیمه سرمد کلید خورد

بیمه سرمد در راستای حمایت از تولید و به منظور انجام تعهدات به موقع و سریع خسارت به بیمه گذاران، ظرف مدت یک هفته پس از تکمیل مدارک، خسارت آتش سوزی به مجتمع فولاد شهریار را به میزان بالغ بر ۴/۸ میلیارد ریال پرداخت کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بیمه سرمد، این پرداخت خسارت در حالی صورت گرفت که این شرکت دارای مهلت چهار هفته ای شرایط عمومی به منظور تکمیل مدارک بود که با پرداخت آن در زمانی کوتاه تر از مهلت قانونی، سریع‌ترین خسارت بیمه سرمد پرداخت شد.
بر اساس این گزارش، در پی وقوع حادثه آتش سوزی در چهارم دی ماه سال جاری، کوره های مواد مذاب که در اثر نفوذ این مواد با کویل آبگرد مسی کوره صورت گرفت، منجر به ذوب کویل شد که پس از رسیدن به آب با توجه به دمای بالای مذاب (۱۶۰۰درجه سانتیگراد) سبب تجزیه و یونیزه شدن ناگهانی و انفجار شد.
بلافاصله پس از وقوع حادثه، تیم کارشناسی به سرپرستی حسین قربانی مدیر آتش سوزی بیمه سرمد به اتفاق سرپرستی بیمه سرمد در استان آذربایجان غربی به محل حادثه مراجعه و پس از ارزیابی دقیق و بررسی همه جانبه خسارت حادث شده به مدت ۱۴ ساعت با همکاری بیمه گذار نسبت به برآورد و تعیین خسارت اقدام کردند و در نهایت سی ام دی ماه، در زمانی کمتر از یک ماه خسارت مذکور پرداخت شد.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا