ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

مدیرعامل رایتل از سمت خود استعفا داد

محمد مهدی عطوفی به دلیل تحقق نیافتن واگذاری پیمان مدیریت اپراتور سوم تلفن همراه از سمت مدیرعاملی شبکه تلفن همراه رایتل کناره‌گیری کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از ایستنا، اخیرا جلسه‌ای میان عطوفی با محمد رضوانی فر، مدیرعامل جدید شستا و مالک رایتل، برگزار و مشکلات رایتل و موضوع تحقق کامل فرایند واگذاری پیمان مدیریت بررسی شد و حالا عطوفی استعفای خود را تحویل رئیس هیئت‌مدیره این شرکت کرده است.

مدیرعامل رایتل

همچنین بخوانید

در سال گذشته، صدری از رایتل جدا شد و به عنوان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران منصوب شد. پس از آن محمد مهدی عطوفی که تا پیش از این در سمت معاونت تجاری همراه اول فعالیت می‌کرد به عنوان مدیرعامل جدید رایتل برگزیده شد. به دنبال آن، مدیریت سابق شستا تصمیم گرفت اپراتور سوم تلفن همراه یعنی رایتل را به صورت مدیریت پیمانی و با انتشار اطلاعیه فراخوان عمومی اداره کند.

سرانجام فراخوانی برای برون‌سپاری مدیریت رایتل منتشر شد و بر اساس آن، تعداد کمی از مدیران ارشد صنعت ارتباطات کشور شرایط در اختیار گرفتن سکان مدیریت اپراتور رایتل را به صورت مدیریت پیمانی داشتند؛ چرا که طبق این فراخوان حضور فردی با دست کم ۳ سال سابقه مدیریت یک اپراتور تلفن همراه به عنوان مدیرعامل یا عضو هیئت‌مدیره برنده فراخوان پیمان مدیریت رایتل اجباری شد که یکی از آن‌ها مدیرعامل سابق همراه اول یعنی وحید صدوقی بود.

مدتی پس از آن، نام هیچ کنسرسیوم یا شرکتی به عنوان منتخب این شیوه واگذاری که قرار بود برای اولین بار در صنعت ارتباطات کشور پیاده شود، اعلام نشد، اما با انتخاب معاون بازاریابی و فروش همراه اول یعنی محمد مهدی عطوفی به عنوان مدیرعامل جدید رایتل ، گمانه‌زنی‌‌ها درباره آماده کردن واگذاری رایتل به شیوه مدیریت پیمانی با مدیریت وحید صدوقی افزایش پیدا کرد.

با این حال پس از تغییر کابینه مدیریت وزارت رفاه، تامین اجتماعی و شستا، ظاهرا عطوفی نتوانست به دورنمای مشخصی برای قطعی شدن پیاده‌سازی شیوه جدید مدیریت پیمانی در رایتل برسد و به همین خاطر، امروز پنجشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷ با انتشار نامه‌ای از کارکنان رایتل خداحافظی کرد و استعفای خود از سمت مدیرعاملی رایتل را به رئیس هیئت‌مدیره تقدیم کرد.

متن نامه استعفای مدیرعامل رایتل

عطوفی در نامه استعفایش خطاب به کاظمی (رئیس هیئت‌مدیره رایتل) نوشت:

احتراما همان‌گونه که مستحضر هستید، ورود اینجانب به شرکت رایتل با درخواست مدیرعامل محترم وقت شستا، آقای مهندس لطفی در راستای اجرایی شدن قرارداد مدیریت پیمان صورت پذیرفت. با توجه به مذاکره با آقای دکتر رضوانی فر و تغییرات اخیر در شرکت محترم شستا و عدم عزم عملی شستا در تامین منابع مالی لازم برای حیات شرکت، به این باور رسیدم که امکان تحقق موضوع نیست. لذا جهت همراهی با مدیریت عالی شستا برای پیاده‌سازی راهکارهای مد نظر ایشان، بدین‌وسیله استعفای خویش را از مدیرعاملی رایتل خدمتتان تقدیم کرده و ضمن تشکر از تمامی حمایت‌ها و اقدامات حضرت‌عالی و اعضای محترم هیئت‌مدیره، معاونان، مدیران و همکاران گرامی رایتل، موفقیت شرکت رایتل را از خداوند متعال خواستارم.

مدیرعامل رایتل

اکنون آقایان عباس کاظمی، رضا طالبی، مهران کرامتی و محمدرضا پاکروان، اعضای هیئت مدیره رایتل هستند. طبق اطلاعات به‌دست آمده، مدیران عامل جدید دو اپراتور تلفن همراه کشورمان، در روزهای آینده معرفی و منصوب خواهند شد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا