ارتباطات و فناوري اطلاعاتعکس

پایان رویداد شورای داوری یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران + تصاویر

رویداد داوری یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران با حضور داوران و دست اندرکاران این از روز گذشته پنج شنبه ۴ بهمن آغاز و تا عصر جمعه ۵ بهمن ۹۷ در پارک فناوری پردیس برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  رویداد ۲ روزه شورای داوری یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران با حضور داوران و دست اندرکاران جشنواره از صبح دیروز، پنج‌شنبه ۴ بهمن ماه ۱۳۹۷، در پارک فناوری پردیس تهران آغاز شده است.

در این رویداد دو روزه اعضای شورای داوری با بررسی آثار داوری شده در مرحله اول جشنواره، کاندیداهای نهایی هر رشته را مشخص کرده و با رفع مشکلات و مسائل احتمالی، راه را برای برگزاری مرحله دوم داوری هموار می‌کنند.

همچنین بخوانید

شایان شلیله، هم‌بنیان‌گذار جشنواره وب و موبایل در ابتدای این رویداد ضمن تقدیر از اعضای شورای داوری و اصحاب رسانه، اظهار داشت:‌ در این رویداد ۲ روزه به بررسی آثاری مرحله اول می‌پردازیم و برای هر گروه، پنج نامزد انتخاب خواهد شد تا در مرحله دوم مورد داوری قرار گیرند.

میلاد احرام پوش، دیگر هم‌بنیان‌گذار این جشنواره نیز به بررسی اپ‌ها اشاره کرده و گفت: در روز  نخست این رویداد وبسایت‌ها بررسی شدند و در روز دوم پس از نهایی شدن کاندیداهای این حوزه،  به اپ‌ها می‌پردازیم.

در این رویداد ۲۸ داور با تخصص‌های مختلف با حضور خبرنگاران به داوری و انتخاب کاندیداها پرداختند.

 

از طريق
هادی صفاری
منبع
اختصاصیعکس از عارفه غلامی

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا