بورسبورس اوراق

عرضه عمده سهام تأسیسات راه‌آهن در ششم بهمن ماه/ «بالاس» ۱۰۰ درصد بالاتر از قیمت تابلو آگهی شد

گروه مالی بانک مسکن در نظر دارد ۶۴.۶ درصد از سهام شرکت مهندسی ساختمان و تاسیسات راه‌آهن به قیمت هر سهم ۹۰۰ تومان به فروش برساند.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،   گروه مالی بانک مسکن در صدد فروش تعداد ۱۵۰ میلیون سهم معادل ۶۴.۶ درصد از سهام شرکت مهندسی ساختمان و تاسیسات راه‌آهن بر آمده است. این شرکت در نظر دارد هر سهم «بالاس» را با قیمت هر سهم ۹۰۰ تومان به ارزش پایه بیش از ۸۷.۲ میلیارد تومان به فروش برساند. تاریخ عرضه این میزان سهم که در بازار اول فرابورس و در نماد «بالاس۴» به فروش خواهد رسید ششم اسفندماه سال جاری اعلام شده است. در این عرضه که توسط شرکت کارگزاری بانک مسکن انجام خواهد شد، تعداد ۶۹ میلیون و ۹۶۷ هزار سهم مطابق با رویه جاری تشویه پایاپای (T+2) در معرض تقاضای خریداران قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، قیمت این سهم در حالی با قیمت ۹۰۰ تومان برای عرضه آماده می‌شود که هر سهم ان در روز جاری با قیمتی در حدود ۴۹۲ تومان معامله شده است. این نماد که در ابتدای معاملات امروز با قیمت کمتری داد و ستد می‌شد پس از آنکه خبر عرضه سهام شرکت با قیمت یاد شده انتشار یافت به سقف قیمت روزانه رسید. لازم به یاد آوری است که قیمت اعلام شده برای فروش سهم در ششم بهمن ماه اختلافی تقریبا ۱۰۰ درصدی با قیمت معامله شده در روز جاری دارد.

 

منبع
اقتصاد آنلاین – محمد امین خدابخش

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا