امور زیربناییتعاون و اشتغال

پرداخت تسهیلات ۱۰میلیون تومانی به برگزیدگان المپیاد تکنسین

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از آمادگی این صندوق برای حمایت از مهارت‌آموزان خبر داد و گفت: در این زمینه به ۴۰ نفر برتر المپیاد تکنسین‌های برتر تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.

به گزارش آرمان اقتصادی، اصغر نورالله‌زاده در مراسم اختتامیه دومین المپیاد تکنسین‌های برتر کشور که در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌های خوبی در زمینه تربیت تکنسین در حال انجام است که می‌تواند شروع خوبی برای توسعه اشتغال و تحرک بازار کار باشد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ادامه داد: با توجه به نامگذاری شعار امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، تربیت تکنسین در سطح کشور می‌تواند زمینه تولید ملی محصولات و همچنین انتقال فناوری را فراهم کند.

همچنین بخوانید

نورالله‌زاده افزود: فرآیند تولید محصول در نهایت منجر به توسعه خدمات پس از فروش می‌شود که مبتنی بر برون‌زا بودن اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

وی گفت: تعامل با جهان می‌تواند ما را به فرآیند تولید بین‌المللی اتصال دهد تا بازار کسب و کار کشور رونق یابد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به اینکه مهارت‌آموزان امروز نیاز به حمایت دارند، تصریح کرد: صندوق کارآفرینی امید آمادگی دارد به هر کدام از ۴۰ نفر نخست این المپیاد یک فقره تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریالی اشتغالزایی قرض‌الحسنه پرداخت کند.

منبع:مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا