بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

گروه حصین در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت از محصول HSM بومی «Cerbone CS-800» و سامانه جدید اینترنت‌بانک خود رونمایی می‌کند

 

گروه حصین طبق سال‌های گذشته در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت نیز حضور دارد. رونمایی از محصول HSM بومی و سامانه جدید اینترنت‌­بانک حصین و نیز برگزاری کارگاه ارائه محصول و کارگاه تخصصی «قراردادهای هوشمند» از برنامه‌های گروه حصین در این رویداد است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، سامانه جدید اینترنت‌بانک حصین جدیدترین محصول نرم‌­افزاری این شرکت است که اولین نسخه آن به سفارش بانک مسکن تهیه شده و در این دوره از نمایشگاه رونمایی می‌شود.

همچنین بخوانید

همچنین در بخش سخت‌افزار، حصین از جدیدترین HSM بومی خود یعنی Cerbone CS-800 رونمایی می‌کند. لازم به ذکر است که گروه حصین نماینده انحصاری Utimaco آلمان است و از HSM این شرکت پشتیبانی کامل می‌کند، اما با توجه به شرایط تحریم‌ و لزوم پایش حفاظت از اطلاعات در داخل کشور، گروه حصین نمونه بومی محصول HSM را تهیه کرده و تولید و پشتیبانی آن را در داخل کشور از صفر تا صد عهده‌دار است.

کارگاه معرفی محصولات حصین نهم بهمن­‌ماه در سالن G52از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ برگزار می­‌شود و در این کارگاه طی سه بخش، شاهد معرفی اینترنت‌بانک حصین، HSM بومی حصین و محصول omni channel خواهیم بود. همچنین کارگاه «قراردادهای هوشمند» با محوریت بلاکچین روز چهارشنبه از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ در سالن شماره ۴  ارائه خواهد شد.

گروه حصین همچون سال گذشته حامی الماس این رویداد است و در غرفه شماره ۱۶ در سالن همکف مرکز همایش‌های برج میلاد حضور دارد.

 

 

منبع
راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا