بانک و بیمهطلا و ارز

کاهش قیمت دلار و سکه در بازار آزاد

صرافان ارز و سکه امروز (دوشنبه) هر دلار آمریکا را با ۳۵ ریال کاهش قیمت در مقایسه با دیروز (یکشنبه) ۳۷ هزار و ۵۲۶ ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با افت ۲۱ هزار و ۵۰۰ ریالی، ۱۲ میلیون و ۶ هزار ریال داد وستد کردند.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از ایرنا، بر اساس معاملات ثبت شده صرافی های مجاز کل کشور در سامانه نظارت بر ارز (سنا)، قیمت هر یورو تا لحظه تنظیم این خبر به ۴۰ هزار و ۱۹۱ ریال رسید که در مقایسه با دیروز ( بیستم فروردین) ۴۰۷ ریال افزایش نشان می دهد.

همچنین بخوانید

همچنین هر پوند انگلیس در بازار آزاد ۴۶ هزار و ۸۴۰ ریال داد و ستد شد که حاکی از افزایش قیمت ۸۰ ریالی آن است.

اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران نیز امروز قیمت هر دلار را ۳۷ هزار و ۶۴۰ ریال و هر یورو را ۴۰ هزار و ۵۹۰ ریال اعلام کرد.

** مسکوکات طلا

برپایه اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران تا لحظه انتشار این خبر، هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح قدیم با افزایش ۲۰ هزار ریالی قیمت در مقایسه با روز گذشته، ۱۱ میلیون و ۸۳۰ هزار ریال و هر نیم سکه با افزایش ۴۵ هزار ریالی، ۶ میلیون و ۸۸۰ هزار ریال به فروش رفت.

هر قطعه ربع سکه طلا نیز با افزایش ۵۰ هزار ریالی، سه میلیون و ۸۵۵ هزار ریال و هر سکه یک گرمی با افزایش ۳۰ هزار ریالی قیمت، دو میلیون و ۴۸۰ هزار ریال داد و ستد شد.

اتحادیه طلا، قیمت هر اونس طلا را با یک دلار و ۵۵ سنت کاهش قیمت نسبت به دیروز، یک هزار و ۲۵۳ دلار و ۲۵ سنت اعلام کرد.

همچنین این اتحادیه قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار را یک میلیون و ۱۶۷ هزار و ۳۰ ریال اعلام کرد که حاکی از افزایش ۳۵۰ ریالی آن نسبت به شنبه است.

منبع:اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا