بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

معرفی محصول مانی‌تک در همایش بانکداری الکترونیک / توسن‌تکنو برنامه‌های ویژه‌ای را در غرفه خود خواهد داشت

شرکت توسن‌تکنو، در کنار دیگر شرکت‌های گروه توسن، به‌عنوان حامی هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، در قالب چندین میزگرد، سخنرانی و معرفی محصول، میزبان حاضران در این همایش خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، توسن‌تکنو در روز اول همایش و در سالن ارائه محصولات G52، پلتفرم باز پرداخت الکترونیک TechStore را معرفی خواهد کرد.

در روز دوم همایش بانکداری الکترونیک و از ساعت ۱۱ تا ۱۱:۲۰، دکتر محمد مظاهری، مدیرعامل توسن‌تکنو، در سالن VIP، ارائه‌ای با عنوان «جایگاه اتوماسیون وجوه نقد در توسعه بانکداری دیجیتال» خواهد داشت.

همچنین بخوانید

دکتر مظاهری از ساعت ۱۳ تا ۱۷:۳۰ همین روز هم در پنلی با عنوان «بانکداری، آیا دیجیتال؟» در سالن اصلی حضور دارد.

در این روز، پرگل اصغری از شرکت تراکنش همراه ایمن، از ساعت ۱۱ تا۱۲:۳۰ در سالن ۴، ارائه‌ای با عنوان «مبارزه با تقلب در حوزه وصول مطالبات از اصناف با تکیه بر تحلیل کلان‌داده‌ها» خواهد داشت.

توسن‌تکنو در روز دوم همایش از ساعت ۱۲ تا ۱۲:۳۰، شبکه امن و مستقل ماشین های بانکی مانی‌تک را در سالن ۱ و در حضور برت کینگ و جمعی از بزرگان و مدیران صنعت پرداخت کشور معرفی خواهد کرد.

ضمنا در همین سالن و از ساعت ۱۴ تا ۱۴:۲۰، پلتفرم یکپارچه بانکداری دیجیتال مبتنی بر ویدئو این شرکت معرفی خواهد شد.

همچنین توسن‌تکنو و شرکت شاپ به همراه سایر شرکت‌های گروه توسن، در طول برگزاری همایش، در غرفه گروه توسن، میزبان حاضران در هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت خواهند بود و به معرفی آخرین محصولات خود خواهند پرداخت.

گروه توسن برنامه‌های ویژه‌ای را درون غرفه خود برای میزبانی از حاضران در این همایش خواهد داشت.

هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، ۹ و ۱۰ بهمن در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد.

 

 

منبع
راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا