صنعتصنعت، معدن، تجارت

برگزاری کارگاه های تخصصی برای واحدهای صنعتی البرز

مسئول بسیج مهندسین صنعت البرز از برگزاری کارگاه های تخصصی و دوره های آموزشی برای واحدهای صنعتی البرز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، برنامه “خانه تا کارخانه” پیرامون موضوع جایگاه صنایع تبدیلی در صنایع کوچک و متوسط در استان خراسان شمالی و در ارتباط تلفنی با رجبی مسئول بسیج مهندسین صنعت البرز از شبکه رادیویی اقتصاد روانه آنتن شد.

رجبی در گفتگو با رادیو اقتصاد با اشاره به خدمات بسیج مهندسین صنعت استان البرز برای بهبود فضای واحدهای صنعتی استان گفت: یکی از بزرگترین مشکلات واحدهای صنعتی استان البرز در سال ۱۳۹۶، اداره سنتی واحدها و عدم آموزش های تخصصی در این واحدها بود.

همچنین بخوانید

وی ادامه داد: ما در کنار کلینیک صنعت، مرکز آموزش را راه اندازی کردیم و در این مرکز، دوره ها و کارگاه های تخصصی را به فراخور نیاز هر واحد صنعتی برگزار می کنیم.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت البرز با اشاره به دیگر خدمات این سازمان در راستای توسعه صنعتی هرچه بیشتر واحدهای صنعتی استان افزود: با توجه به گستردگی مجموعه مهندسین بسیج و دیگر اقشار بسیج، تعاملات و تفاهمات مثبتی با دستگاه ها داریم و از این طریق مشکلات واحدها را در حدأقل زمان برطرف می کنیم.

این مقام مسئول همچنین در بخشی از سخنان خود گفت: از آنجایی که سرمایه در گردش و سرمایه ثابت یکی از دغدغه های اصلی واحدهای صنعتی بود ما تفاهم خیلی خوبی را با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز امضا کردیم تا تسهیلات لازم به واحدهای صنعتی نیازمند پرداخت شود.

به گفته رجبی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت استان البرز، ارائه خدماتی چون عارضه یابی و کمک به احیای واحدهای صنعتی در قالب کلینیک صنعت، ایجاد مرکز آموزش، برگزاری دوره های کارگاهی و تخصصی و همچنین معرفی واحدهای صنعتی به سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز برای دریافت تسهیلات ریالی تنها تعدادی از خدماتی است که بسیج مهندسین صنعت برای توسعه صنعتی واحدهای صنعتی استان در سالهای اخیر ارائه کرده است.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا