بانکبانک و بیمه

حمایت بانک توسعه صادرات از صنایع تبدیلی و کشاورزی در همدان

رییس شعبه همدان بانک توسعه صادرات گفت:این شعبه با هدف حفظ اشتغال موجودواشتغالزایی پایداردراستان که باتوسعه صادرات محصولات تولیدی واحدهامحقق می شود،همواره بعنوان یک بازوی توانمنددرکنار صادرکنندگان است.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، صفر قره داغی در گفت و گو با روابط عمومی بانک توسعه صادرات درخصوص پروژه های تامین مالی شده توسط این شعبه، افزود: در راستای حمایت موثر از صادرات غیر نفتی استان، این شعبه از سال ۹۲ تا کنون بالغ بر یک هزار و ۱۳۵ میلیارد ریال در قالب تسهیلات سرمایه در گردش در دامنه نرخ ۱۱تا ۱۸ درصد به واحدهای تولیدی صادراتی در بخش های صنایع تبدیلی، صنایع کشاورزی و سیمان پرداخت نموده است.

رییس شعبه همدان بانک توسعه صادرات گفت: همچنین به منظور واردات مواد اولیه و ماشین آلات مورد نیاز واحدهای تولیدی بالغ بر چهار میلیون و ۷۸۰ هزار دلار در قالب حوالجات و اعتبار اسنادی وارداتی انجام شده است .

به گفته قره داغی، بانک توسعه صادرات تعداد ۷۱ فقره انواع ضمانتنامه بالغ بر ۷۴ میلیارد ریال در جهت کمک و حمایت از واحدهای تولیدی در سطح استان همدان صادر نموده است .

قره داغی یاد آور شد: با توجه به اینکه استان همدان یکی از قطب های تولید سیب زمینی در کشور است، از سال ۹۲ تاکنون نزدیک به ۸ میلیون دلار حواله ارزی جهت واردات بذر سیب زمینی مورد نیاز کشاورزان استان صادر شده است . رییس شعبه همدان بانک توسعه صادرات افزود: ۸۰ درصد از صادرکنندگان نمونه استان از مشتریان شعبه هستند.

وی ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ابراز امیدواری کرد تا با ایجاد بسترهای مناسب جهت افزایش صادرات استان و کشور همچون گذشته بعنوان حامی قوی در کنار صادرکنندگان بوده و به وظایف قانونی خود عمل کند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا