بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

محصول جدید شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین(توسن) در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک معرفی شد / اتصال بیمه و بانک با سامانه بیمه‌یار

سامانه بیمه‌یار، محصول جدید شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین(توسن) در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از راه پرداخت، آنطور که در این مراسم توضیح داده شد، سامانه بیمه‌یار سامانه‌ای است که به وسیله آن بانک و بیمه به صورت یکپارچه به هم متصل شده‌اند.

مزایای این سامانه برای بانک‌ها متصل شدن منابع بیمه‌ها برای بانک‌ها، ارائه خدمات یکپارچه به مشتریان و ارائه خدمات بیمه‌ای در کلیه شعب بانکی است.

این محصول می‌تواند مزایایی هم برای مشتری داشته باشد. آنها می‌توانند به وسیله این سامانه خدمات بیمه‌ای را به سهولت دریافت کنند، حق بیمه را به راحتی از طریق ATM یا شعبه پرداخت کنند و همچنین با استفاده از آن دریافت خسارت سریعتر انجام می‌شود.

از ویژگی‌های دیگر این سامانه این است که با استفاده از یکپارچگی می‌توان خدمات خاصی مانند تسهیلات مسکن یا ابزارآلات را انجام داد. همچنین به صورت آنلاین فرآیند بیمه شدن انجام می‌شود.

این سیستم با PC-POS، اینترنت‌بانک، چک، IPG/MPG، ساتنا یا پایا و پرداخت مستمر حق بیمه ارتباط دارد و ارائه خدمات خود را به واسطه آنها انجام می‌دهد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا