بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

هشتمین همایش بانکداری الکترونیک؛ کانون طرح افکار جدید

رییس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی گفت: هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در دو روز برگزاری به کانونی برای طرح فکرهای جدید در حوزه بانکداری الکترونیک تبدیل شد.

همچنین بخوانید

علی دیواندری در گفتگو با خبرنگار ایبِنا درباره دستاوردهای هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت گفت: خوشبختانه هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در دو روز برگزاری (۹ و ۱۰ بهمن ماه) به کانونی برای طرح فکرهای جدید در حوزه بانکداری الکترونیک تبدیل شد و بانکداران، همکاران بخش فناوری اطلاعات نظام بانکی، شرکت‌های فعال در حوزه بانکداری الکترونیک، فین‌تک‌ها و استارت آپ‌ها در این همایش حضور داشتند.

رییس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی ادامه داد: در این همایش، دستاوردهای یک سال گذشته صنعت بانکداری کشور در حوزه بانکداری الکترونیک ارائه و جدیدترین دستاوردها رونمایی شد؛ همچنین افقی برای آینده صنعت بانکداری الکترونیک با توجه به روندهای نوظهور در حوزه فناوری از جمله بلاک‌چین که در حال تبدیل شدن به انقلابی بزرگ و تحول‌گرا در حوزه ارتباطات و اطلاعات است، ترسیم شود.

وی تاکید کرد: استقبال از هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت بسیار زیاد بوده است. دیواندری با اشاره به افزایش کیفیت هشتمین همایش بانکداری الکترونیک خاطر نشان کرد: بر اساس ارزیابی اولیه انجام شده، هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت از لحاظ کمی و کیفی نسبت به گذشته ارتقا داشته و مسیر خود در زمینه فکر سازی در طی یک سال به اهداف خود نزدیک می‌شود و امیدواریم این همایش در سال‌های آینده نیز رونق خاص خود را داشته باشد و تحولات بزرگی در صنعت بانکداری الکترونیک به دنبال داشته باشد و  مردم ایران ثمرات آن را در سرویس‌های نوین و جدید شاهد باشند.

منبع

ایبِنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا