بانکبانک و بیمه

حمایت بانک توسعه صادرات از صنعت گردشگری جزیره زیبای کیش

رییس شعبه منطقه آزاد کیش بانک توسعه صادرات گفت: شعبه این بانک در کیش با هدف کمک به بخش تولید و همچنین توسعه صنعت گردشگری و حفظ و توسعه اشتغال پایدار در این منطقه، فعالیت می‌کند.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، مصطفی مومنی مقدم در گفتگو با روابط عمومی بانک توسعه صادرات با اعلام این مطلب افزود: این شعبه با ارائه خدمات ریالی و ارزی به عنوان بازویی توانمند در کنار تولیدکنندگان و فعالان صنعت گردشگری حاضر است.

وی در خصوص مهم ترین پروژه های تامین مالی شده توسط این شعبه از بدو تاسیس گفت: مساعدت برای زیرساخت صادراتی در بخش حمل و نقل دریایی به مبلغ ۱۲ میلیون یورو، ارائه تسهیلات برای زیرساخت جذب توریسم وساخت هتل به میزان ۳۵ میلیارد ریال و تامین مالی تاسیس پارک آبی به مبلغ ۱۲ میلیون یورو و قریب به ۱۵۷ میلیارد ریال با اشتغالزایی برای ۳۵۰ نفر از جمله این موارد است.

رییس شعبه منطقه آزاد کیش بانک توسعه صادرات همچنین درباره ارائه تسهیلات به بخش دارویی و مکملهای غذایی نیز گفت: این بانک بیش از ۱۰۴ میلیارد ریال نیز تسهیلات به این بخش اختصاص داده است که نتیجه آن پیشگیری از خروج ارز و اشتغال ۱۱۶ نفر در این پروژه دارویی بوده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا