بورسبورس اوراق

دعوت از سهامداران چهار شرکت برای حضور در مجمع

چهار شرکت بورسی و فرابورسی فولاد مبارکه اصفهان، صنعتی جام دارو، مجتمع کشت و صنعت و دامپروری و مرغداری دشت خرمدره و سرمایه گذاری سپه از سهامداران خود دعوت کردند تا در مجامع عمومی عادی سالانه و فوق العاده حضور یابند.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شرکت فولاد مبارکه اصفهان اعلام کرد که به منظور برگزاری همزمان با مجمع عادی به طور فوق العاده، و رعایت زمان قانونی انتشار اطلاعیه برای هر دو مجمع، مجمع فوق العاده به روز شنبه ۲۷بهمن۱۳۹۷ انتقال یافت.

همچنین بخوانید

این جلسه در ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه ۲۷بهمن۱۳۹۷ درمحل اصفهان، سپاهان شهر، بلوار غدیر، بلوار قائم جنوبی، جنب دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی، سالن اجتماعات شرکت تعاونی مصرف کارکنان فولاد مبارکه(ساختمان نگین نقش جهان) برگزار می شود. دستور جلسه آن نیز تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه است.

مجمع فوق العاده «فجام» در ۲۹بهمن

شرکت صنعتی جام دارو مجمع عمومی فوق العاده با دستور جلسه تصمیم گیری در مورد افزایش سرمایه در ۲۹بهمن۱۳۹۷ برگزار می شود. این جلسه در ساعت ۱۱:۰۰ روز ۲۹بهمن۱۳۹۷ درمحل تهران، خیابان گاندی جنوبی، کوچه یکم، پلاک۱۴، طبقه چهارم برگزار می شود.

انتخاب اعضای جدید هیات ‌مدیره «زدشت» در ۳۰بهمن

مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت مجتمع کشت و صنعت و دامپروری و مرغداری دشت خرمدره در ۳۰بهمن۱۳۹۷ و با دستور جلسه انتخاب اعضای هیات‌ مدیره برگزار می شود.

«زدشت» از کلیه سهامداران و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۱:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۳۰بهمن۱۳۹۷ درمحل دفتر مرکزی شرکت واقع در استان زنجان، شهرستان خرمدره، شهرک قدس، بالاتر از کمربندی، شرکت کشت و صنعت و دامپروری و مرغداری دشت خرمدره برگزار می شود، حضور یابند.

مجمع سالانه «وسپه» ۲۰اسفند برگزار می شود

شرکت سرمایه گذاری سپه مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال مالی منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۷ را در ۲۰اسفند۱۳۹۷ برگزار می کند. این مجمع در ساعت ۱۰:۰۰ روز ۲۰اسفند۱۳۹۷ درمحل مرکز همایش بین المللی دانشگاه الزهرا(س) واقع در تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی، ضلع شمال غربی میدان، درب شرقی دانشگاه الزهرا(س) برگزار می شود.

دستور جلسه این مجمع استماع گزارش هیات‌ مدیره و بازرس قانونی، بررسی صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۷، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار، انتخاب اعضای هیات ‌مدیره و سایر موارد است.

 

منبع
SENA

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا