بانک و بیمهطلا و ارز

روز آرام دلار

 

در مبادلات امروز بازارهای مالی جهان، ارزش دلار در برابر همتایانش نسبتا بدون تغییر باقی ماند.

به گزارش رویترز، شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارز های مهم جهانی را اندازه می‌گیرد، پس از سه صعود متوالی امروز نسبتا بدون تغییر و در سطح ۹۵.۸۲۴ واحد باقی ماند. ماسافومی یاماموتو، استراتژیست ارزی موسسه ” میزوهو سکیوریتیز” گفت: با بازنگری بانک مرکزی آمریکا در سیاست های پولی خود، رویکرد خوش‌بینانه به بازارها برگشته است.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از ایسنا، بر خلاف دلار که روز آرامی را سپری کرد، بازدهی اوراق قرضه وزارت خزانه داری آمریکا برای دومین روز متوالی افزایش یافت. هر دلار با ۰.۱ درصد افزایش در مقابل ین ژاپن به ۱۰۹.۹۹ رسید اما از رسیدن به کانال ۱۱۰ ین که آخرین بار در سی و یکم دسامبر سال گذشته به آن دست یافته بود، ناکام ماند.

ارزش یورو و پوند در مقابل دلار نسبتا بدون تغییر باقی ماند به گونه‌ای که هر یورو به ازای ۱.۱۴۳۳ دلار و هر پوند به ازای ۱.۳۰۳۸ دلار مبادله شد. پوند که از اواخر دیروز در برابر دلار دست به پیشروی زده بود در نهایت به دلیل انتشار اخباری از نرسیدن انگلیس و اتحادیه اروپا به توافقی برای حمل کالاها از طریق کشتی، مجددا به قیمت اولیه برگشت.

در برابر سایر ارزها، به جز دلار استرالیا، ارزش دلار در برابر سایر همتایانش نسبتا بدون تغییر بود به گونه‌ای که هر دلار آمریکا به ازای ۷۱.۷۶۹۲ روپیه هند، ۱.۳۷۶۸ دلار استرالیا، ۱.۳۱۰۳ دلار کانادا و ۶.۷۴۷۵ یوان چین مبادله شد. هم چنین هر فرانک سوئیس به ۱.۰۰۱۶ دلار رسید.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا