بورس

"تالار فرهنگ بازار سرمایه"، نمایشگاهی برای معرفی بازار سرمایه

"تالار فرهنگ بازار سرمایه" متشکل از عناصر و شعارها با هدف معرفی بازار سرمایه و آشنایی با عملکرد و ساختار این بازار در روزهای برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه پذیرای علاقه مندان است.

همزمان با برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس ۲۰۱۷)، شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس برای آشنایی هرچه بیشتر علاقمندان و مخاطبان عام به سرمایه گذاری در بازار سرمایه، اقدام به برگزاری نمایشگاهی با عنوان "تالار فرهنگ بازار سرمایه" کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، "تالار فرهنگ بازار سرمایه"، فرصت مناسبی برای معرفی سازمان بورس و اوراق بهادار و فعالیت های شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس است. در این تالار به ضرورت برنامه ریزی مالی و افزایش سواد مالی پرداخته می شود.

در بخشی دیگر از این تالار، نمایشگاهی با استفاده از المان های بصری همچون اینفوگرافی و اپلیکیشن های جذاب برگزار می شود که به معرفی ساختار و کارکرد اجزا بازار سرمایه می پردازد.

همچنین توجه به تاریخچه بورس و بازار سرمایه از برنامه ها و جذابیت های دیگر این تالار است.

"تالار فرهنگ بازار سرمایه" همزمان با دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در روزهای شنبه تا سه شنبه، ۲۶ تا ۲۹ فروردین ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی تهران از ساعت ۹ الی ۱۷ برگزار می شود.

منبع:اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا