خودروصنعت، معدن، تجارت

ضرورت حمایت دولت از صنعت خودروسازی

فرماندار شهرستان ساری در بازدید از غرفه سایپا ضمن تاکید بر لزوم حمایت دولت از خودروسازان گفت: برگزاری نمایشگاه تخصصی خودرو در استان مازندران موجب افزایش فعالیت قطعه سازان و تلاش آنها برای ارتقای سطح دانش فنی می شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،عباس علی رضایی فرماندار شهرستان ساری با حضور در نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته استان مازندران و بازدید از غرفه گروه خودروسازی سایپا گفت: تنوع محصول و ارتقای کیفیت خودروهای گروه سایپا همواره مورد توجه مشتریان بوده و این شرکت با نیم قرن سابقه توانسته سهم بازار داخلی و خارجی خوبی را نصیب مجموعه خود کند.

وی با تاکید بر لزوم حمایت دولت از صنایع داخلی افزود: بی شک برگزاری نمایشگاه های تخصصی خودرو و قطعات در استانها موجب ایجاد تعامل دو سویه میان خودروسازان و قطعه سازانی خواهد بود که در راستای بومی سازی قابلیت رقابت با همتایان خارجی خود را دارند.

رضایی در ادامه با تقدیر از عملکرد گروه سایپا در مواجهه با شرایط حساس تحریم ها گفت: بحث اشتغالزایی و حفظ منابع انسانی متخصص همواره مورد توجه سایپا بوده است و به جرات می توان سایپا را پرچمدار اشتغالزایی و حامی دولت در روزهای سخت معرفی کرد.

وی افزود: بی شک دولت و وزارت صنعت می بایست از خودروسازان حمایت کند و گروه سایپا نیز در طی سال های اخیر ثابت کرده که می تواند بحران‌های اقتصادی و مشکلات تحریم ها را با مدیریت و درایت خود حل و فصل کند.

لازم به ذکر است که نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات و صنایع وابسته استان مازندران در دهکده تجاری کاسپین نیاوران از سه شنبه ۱۶ بهمن آغاز شده و تا ۱۹ ادامه خواهد داشت و از ساعت ۱۵ الی۲۱ میزبان مردم این استان خواهد بود.

همچنین گروه خودروسازی سایپا به منظور معرفی دستاوردها و خدمات خودرویی خود با نمایش خودروهای ساینا برقی، رهام، ون مسافرتی زامیاد،کامیون کشنده۳۸۰ ، پادرا، ریچ، فوتون و کشنده KX در این نمایشگاه حضور پر رنگی داشته و پذیرای بازدید کنندگان و علاقمندان است.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا