بانکبانک و بیمه

بازدید عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون از طرح‌های اقتصادی و توسعه‌ای استان گیلان

امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون به همراه فرماندار شهرستان لاهیجان از طرح‌های اقتصادی و توسعه‌ای این شهرستان بازدید نمود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، عضو هیئت‌مدیره در این سفر ضمن افتتاح شرکت تولیدی کلوچه بهفر که زیرمجموعه شرکت‌های تیمن می‌باشد با دریافت ۵/۲ میلیارد ریال تسهیلات طرح روستای و عشایری و با حمایت‌های همه‌جانبه بانک توسعه تعاون، توانسته زمینه ایجاد اشتغال برای ۳۰ خانوار فراهم نماید.

ابراهیمی مدیرعامل شرکت تیمن کلوچه بهفر ضمن قدردانی از حضور عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون و هیئت همراه، حمایت‌های همه‌جانبه بانک در پرداخت تسهیلات به این مجموعه را حائز اهمیت دانست.

گفتنی است عضو هیئت‌مدیره در این سفر از مجموعه ماشین‌سازی امیدی که درزمینهٔ تولید ماشین‌آلات کیک و کلوچه و تاپ کیک فعالیت می‌نماید و محصولات این مجموعه به بیش از ۵۰کشور دنیا صادرات می‌شود بازدید به عمل آورد.
ضمناً ماشین‌سازی امیدی از شرکت‌های برتر در حوزه صادرات می‌باشد که از تسهیلات اشتغال روستای و عشایری به میزان ۶ میلیارد ریال استفاده نموده است و زمینه اشتغال‌زایی را برای ۲۵۰نفر فراهم نموده است.
همچنین ایشان در این خصوص ضمن تأکید بر حمایت بانک از مجموعه‌های اشتغال آفرین و شرکت‌های که اشتغال‌زایی دارند و در جهت رفع بیکاری تلاش می‌کنند در ادامه افزود: بانک توسعه تعاون حامی تعاون گران در عرصه کار بوده و خدمات این بانک در جهت اشتغال‌زایی می‌باشد.

عصارزاده در حاشیه سفر به استان گیلان با کارکنان شعب مرکزی، لاهیجان و میرزا کوچک خان دیدار و گفتگو نمود و بر تلاش و همت مضاعف جهت رسیدن به اهداف متعالی بانک تأکید نمود.

شایان‌ذکر است عضو هیئت‌مدیره در جلسه ارزیابی عملکرد شعب استان حضور یافت که هم‌اکنون (چهارشنبه ۱۷ بهمن ۹۷) این جلسه در حال برگزاری می‌باشد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا