ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

اپلیکیشن Find my iPhone قربانی را دقیقه‌ای قبل از کشته شدن از حضور قاتل با خبر کرد

روز دوشنبه جیمز تیلور ۷۵ ساله به جرم قتل عمد همسرش کاترین تیلور ۷۰ ساله در خانه‌ی پسر مقتول دستگیر شد. پلیس پیش از این در جریان پرونده‌ای قرار گرفته بود که کاترین تیلور از همسر سابقش بابت سرقت کامیون شکایت کرده بود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، کاترین تیلور که از روحیه‌ی خشن همسرش با خبر بود، برای نجات جان خود به خانه‌ی پسرش می‌رود. او و همسر سابقش پیش از آنکه از هم جدا شوند از سرویس برنامه‌ی خانوادگی برای آیفون‌ها و آیپد خود استفاده می‌کردند. کاترین برای پیدا کردن کامیون (که تبلتش را در آن جا گذاشته بود) از Find my iPhone استفاده کرد و متوجه شد که جیمز تیلور در نزدیکی محل سکونت آن‌ها قرار دارد.

اپلیکیشن Find my iPhone

همچنین بخوانید

البته این موضوع باعث نشد که کاترین از این ماجرا جان سالم به در ببرد اما همین زمان کافی بود تا پسرش را از این موضوع با خبر کند و از او بخواهد تا با پلیس تماس بگیرد. پسر کاترین در حین تماس با پلیس صدای شکسته شدن شیشه و تیراندازی را شنید. وقتی به محل رسید متوجه شد که جیمز تیلور با داشتن اسلحه‌ای در دست بالای بدن بی جان کاترین ایستاده است. جیمز قصد داشت که به سمت پسر خوانده‌ی خود نیز شلیک کند اما با دخالت او و نیروی پلیس قاتل دستگیر شد.

اپلیکیشن Find my iPhone معمولا باعث شده تا پلیس بتواند جرائم را متوقف کند. سال گذشته یک نفر موفق شده بود تا با استفاده از این اپلیکیشن ماشین دزدیده‌ شده‌ی خود را پیدا کند.

جیمز تیلور به قتل عمد، اقدام به قتل، دزدی و ورود بدون اجازه به محل سکونت دیگران متهم شده و احتمالا باقی زندگی خود را باید در زندان سپری کند.

منبع
دیجیاتو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا