خودروصنعت، معدن، تجارت

پیام تبریک مدیرعامل گروه سایپا به‌مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر و چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، متن پیام سیدجواد سلیمانی به شرح زیر است:

چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ورود به پنجمین دهه از حیات پرافتخار انقلاب، فرصتی برای همگان است تا با مرور دستاوردهای بزرگ این سال‌ها بیاد آورند که سرزمین عزیزمان چه دوران پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته و به جایگاه رفیع امروز دست یافته است.

همچنین بخوانید

صنعت‌گران و فعالان متعهد و پرتلاش گروه خودروسازی سایپا این انقلاب را ثمره مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های زنان و مردانی می‌دانند که این کشور را از وابستگی مطلق به بیگانگان رهایی بخشیده و با خودباوری و مجاهدت‌های بسیار زیاد در طول سال‌ها، اتکا به داشته‌ها و توانایی‌هایی داخلی را راه نجات سرزمین عزیزمان از وابستگی دانستند.

امروز ثمره همه این ایثارگری‌ها و خودباوری‌ها، در صنایع کشور به‌ویژه صنعت خودروسازی نمایان شده و توانسته از خروج سرمایه و دارایی مردم به آن‌سوی مرزها و همچنین وابستگی به سایر کشورها جلوگیری کند.

گروه خودروسازی سایپا به‌عنوان یکی از شرکت‌های مهم تولیدی در ایران که نقشی اساسی در صنعت و اقتصاد ایفا می‌کند نیز در این بین، موفق شده با استفاده همه‌جانبه از ظرفیت‌ها و امکانات خود، جریان اشتغال و تولید را در این مجموعه حفظ و شکوفا سازد.

اینجانب به نمایندگی از همه همکارانم در گروه خودروسازی سایپا فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به مردم شریف ایران تبریک عرض کرده و اعلام می‌کنم کارکنان شریف صنعت خودروسازی بر ادامه راه پرافتخار بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و همه شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی تأکید داشته و آماده خدمت مضاعف در جهت دستیابی به اهداف کلان انقلاب با هدایت مقام معظم رهبری و خدمات دولت محترم هستند.

همچنین از همه همکاران عزیزم در گروه خودروسازی سایپا دعوت می‌کنم همچون سال‌های گذشته، در راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن‌ماه دوشادوش سایر اقشار جامعه حضور یافته و پشتوانه عظیم مردمی این انقلاب را بار دیگر به تمام جهانیان نشان دهند.

سیدجواد سلیمانی

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

پیام تبریک مدیرعامل گروه سایپا به‌مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا