بورسبورس اوراقخودرو

زیان ۱۰۹۱ریالی تلفیقی هرسهم شرکت سایپا با نماد «خساپا»

شرکت سایپا در صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی ۶ ماهه اعلام کرد هرسهم با زیان یک هزار و ۹۱ریالی مواجه است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شرکت سایپا صورت های مالی حسابرسی شده میان دوره ای تلفیقی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۷ را اعلام کرد. در این گزارش زیان هرسهم یک هزار و ۹۱ریال منتشر شده است.

این شرکت در گزارش تلفیقی خود با زیان عملیاتی ۳۳هزار و ۶۶۸ میلیارد ریالی و زیان خالص ۴۶ هزار و ۹۹۶ میلیارد ریالی مواجه شده است. زیان انباشته شرکت نیز ۱۳۹ هزارمیلیارد ریال است.

«خساپا» زیان هرسهم شرکت اصلی را ۵۷۴ ریال اعلام کرده است. زیان انباشته شرکت اصلی ۳۳ هزار و ۹۳۱ میلیارد ریال و زیان خالص را ۲۲ هزار و ۵۲۵ میلیارد ریال منتشر شده است.

این شرکت در گزارش منتشر شده خود اعلام کرد که با توجه به اقتصاد کشور، تغییرات در نرخ ارز و نهاده های تولید، احتمال تغییرات در ترکیب تولید و فروش وجود خواهد داشت.

از سوی دیگر با توجه به عملیات شرکت و تولید و فروش در طی ۶ماهه دوم سال۹۷ میزان تغییرات در هزینه های مذکور تعیین خواهد شد. همچنین در خصوص درآمد حاصل از سرمایه گذاری ها نیز شناسایی درآمد پس از برگزاری مجامع شرکتهای سرمایه پذیر امکانپذیر است.

«خساپا» قصد دارد برای دوره مالی ۶ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند۱۳۹۷ محصولات خود را به منظور افزایش سهم بازار را توسعه دهد. علاوه بر این افزایش نرخ محصولات به منظور جبران زیانهای تحمیل شده در دستور کار قرار دارد. همچنین در کنار اقدامات جاری جهت افزایش نرخ محصولات، بازنگری در هزینه های مختلف تولیدی و عملیاتی و مالی جهت کاهش و بهینه سازی آنها در دستور کار دارد.

SENA

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا