بورسبورس اوراق

پیشنهاد افزایش سرمایه در ۳شرکت فرابورسی

شرکت های کارخانجات مخابراتی ایران، بانک گردشگری و تولید مواد اولیه داروئی البرز بالک گزارش توجیهی افزایش سرمایه خود را به حسابرس و بازرس قانونی ارایه کردند.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا، شرکت کارخانجات مخابراتی ایران برای خروج از شمولیت مفاد ماده۱۴۱ قانون تجارت اقدام به افزایش سرمایه کرد. این شرکت قصد دارد سرمایه خود را از مبلغ یک هزار و ۴۰۱میلیارد و ۷۸۰میلیون ریال به مبلغ ۳هزار و ۶۵۵میلیارد و ۲۹۵میلیون و ۳۶۸هزار و ۴۲۱ریال برساند.

همچنین بخوانید

«لکما» این افزایش را از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها تامین می کند و هدف آن را اصلاح ساختار مالی و خروج از شمولیت مفاد ماده۱۴۱ لایحه اصلاح قسمتی از قانون تجارت اعلام کرده است.

افزایش سرمایه ۵۰۰ درصدی در «وگردش»

هیات مدیره بانک گردشگری افزایش سرمایه ۵۰۰درصدی را به مجمع عمومی فوق العاده خود ارایه می کند. این شرکت که گزارش توجیهی هیات مدیره خود را به منظور افزایش سرمایه به حسابرس و بازرس قانونی ارسال کرده است اعلام کرد که سرمایه شرکت از مبلغ ۶هزار میلیارد ریال به مبلغ ۳۶هزارمیلیارد ریال افزایش می یابد.

این افزایش سرمایه از محل آورده نقدی سهامداران، مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اجرای اقدامات اصلاحی به تصویب هیات مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

«دبالک» ۱۱۷ درصد افزایش سرمایه دارد

شرکت تولید مواد اولیه داروئی البرز بالک از افزایش سرمایه ۱۱۷درصدی خود رونمایی کرد. این شرکت اعلام کرد سرمایه خود را از مبلغ ۱۷۰میلیارد ریال به مبلغ ۳۷۰میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی افزایش می دهد.

هدف «دبالک» از این افزایش سرمایه بهبود ساختار مالی است که گزارش توجیهی آن را جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال کرده است.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا