بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

پرشین ماین، استخر استخراج ایرانی برای ارزهای دیجیتال افتتاح شد

وبسایت پرشین ماین، با هدف تسهیل استخراج ارزهای دیجیتال برای ایرانیان راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمد احمدی آذر، بنیان‌گذار پرشین ماین، با بیان این خبر گفت: «ماینرها می‌توانند با عضویت در این سایت، با ۱۰ تا ۱۵ درصد بازده بالاتر، رمزارز استخراج کنند.»

او درباره دلایل این افزایش بازده گفت: «الگوریتم‌هایی که در سایت‌های مشابه خارجی، به کار می‌روند با توجه به  سخت‌افزارهای رایج در آن کشورها نوشته می‌شوند. همچنین در این الگوریتم‌ها، به راندمان مصرف برق با توجه به قیمت آن در این کشورها، توجه ویژه‌ای می‌شود.»

همچنین بخوانید

او افزود: «در پرشین ماین، با توجه به قیمت پایین برق در کشور، این موضوع را در مدل‌هایمان لحاظ کرده‌ایم. همچنین الگوریتم‌ها با توجه به سخت‌افزارهای غالبی که در ایران وجود دارند و ویژگی‌هایشان انتخاب ‌شده‌اند. بنابراین راندمان استخراج در داخل کشور با پرشین ماین بین ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش می‌یابد.»

احمدی آذر افزود: «با توجه به اینکه سرورهای این سایت در داخل ایران است، پرشین ماین، امنیت بیشتری نسبت به نمونه‌های خارجی دارد و همچنین کاربران دغدغه‌ای برای تحریم‌های احتمالی نخواهند داشت.»

او در پایان گفت: «در حال حاضر استخراج چند رمزارز آلفا را در سایتمان پوشش می‌دهیم. این رمزارزها با توجه به سخت‌افزارهایی که در ایران مرسوم‌تر است و مدل‌های بهینه‌ای که می‌توان برای این سخت‌افزارها استفاده کرد، انتخاب شده‌اند.»

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت پرشین ماین مراجعه کنند.

 

 

منبع
راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا