ارتباطات و فناوري اطلاعاتپرداخت الکترونیک

اجرای طرح «جمع کل» در جشنواره وب و موبایل ایران

جواد یزدانی در حاشیه برگزاری اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران اظهار کرد: شرکت ارتباط فردا، شرکت الکترونیکی است که در ایفامرس فعالیت دارد و بیشتر امور آن در حوزه مالی و بانکی و پرداخت بوده و بخشی از فعالیت آن، سرمایه‌گذاری روی استارتاپ‌ها و شرکت‌های این حوزه است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، یزدانی با اشاره به اجرای طرح «جمع کل» در این جشنواره عنوان کرد: این طرح از بستر جمع‌سپاری استفاده می‌کند و با برگزاری نظرسنجی در حوزه‌های تخصصی و متمرکز روی تجارت الکترونیک، نظرات متخصصان این حوزه‌ها را به واسطه یک رویداد فیزیکی و واقعی که آنلاین نیست، جمع‌آوری می‌کند.
کارشناس برند و ارتباطات شرکت ارتباط فردا با بیان اینکه با اجرای این طرح قصد داریم تعاملی بین متخصصان به وجود بیاید، اذعان کرد: نخستین دوره طرح «جمع کل» حدود دو هفته قبل در همایش بانکداری نظام‌های پرداخت در برج میلاد برگزار شد که نتایج آن نیز انتشار یافت.
یزدانی ادامه داد: دومین دوره طرح «جمع کل» با مشارکت جشنواره وب و موبایل در حال اجرا است که در آن با همکاری این جشنواره، هشت سوال تخصصی که سعی کردیم جامعیت داشته باشد، روی بنرها نصب شدند و بسترهای لازم برای نظرسنجی انجام گرفته است.
وی ابراز کرد: افرادی که در اختتامیه جشنواره وب و موبایل حضور پیدا می‌کنند و همچنین سخنران و افراد کلیدی این حوزه هستند، جواب سوال‌ها را با استیکرهای مشخص شده روی گزینه‌های جواب در بنرها نصب می‌کنند که در نهایت، شمارش آنها انجام می‌گیرد و به صورت نمودار در رسانه‌های جشنواره و شبکه‌های اجتماعی «جمع کل» انتشار پیدا می‌کند.

همچنین بخوانید
منبع
ستاد خبری جشنواره وب و موبایل ایران

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا