ارتباطات و فناوري اطلاعات

کمک ۴۳ میلیون تومانی حامیان و شرکت کنندگان در جشنواره وب و موبایل برای تجهیز مدارش شیرآباد

میلاد احرام پوش در دومین روز از برگزاری جشنواره با اشاره به اینکه دو هزار ۸۰۰ اپلیکیشن و دو هزار و ۴۰۰ سایت و در مجموع بیش از ۵ هزار اثر در یازدهمین جشنواره ثبت شده است، اظهار کرد: این جشنواره بزرگترین عرصه رقابت بین وب سایت ها و اپلیکیشن های فارسی است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، احرام پوش ادامه داد: ۸۰ درصد اپلیکیشن ها بر روی پلت فرم اندروید و عمده بازار در دست این پلت فرم است و این در حالی ست که باید فراموش نکنیم یوزرهای آی او اس یوزرهای پول سازی هستند و می توانند شما را برای سایرین تبلیغ کنند و نباید نادیده گرفته شوند.

بنیانگذار جشنواره وب و موبایل ایران با اشاره به اینکه امسال در جشنواره شاهد بودیم تعداد اپلیکیشن ها از سایت ها بیشتر شده است، گفت: دلیل این پیشرفت افزایش سرعت اینترنت و تعداد تلفن های همراه هوشمند است که ظرفیت بالایی را برای کار در این عرصه فراهم کرده است.

احرام پوش افزود: رقابت بین گروه ها نزدیک است و امتیازها فاصه زیادی با هم ندارند و کاندیدا شدن کسب و کارها نیز کمک زیادی به دیده شدنشان می کند.

وی با بیان اینکه رویکرد امسال جشنواره حمایت از کسب و کارها در شهرستان است، ابراز کرد: از امسال بخش جدیدی به جشنواره اضافه شد و آن هم حمایت از کسانی است که نیاز به آموزش دارند و در نخستین قدم۴۳ میلیون تومان برای مدارس شیرآباد در سیستان و بلوچستان جمع کردیم که با آن شش مدرسه تجهیز خواهد شد و شروع خوبی برای این حرکت خواهد بود و با همکاری جمعی پروژه های بیشتری تا جشنواره بعدی خواهیم داشت.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا