ارتباطات و فناوري اطلاعاتکسب و کار

تلاش فراکسیون فضای مجازی مجلس برای تدوین قوانین نرم در حوزه کسب و کارهای اینترنتی

دکنر احسان فاضی زاده هاشمی در دومین روز از اختتامیه این جشنواره با اشاره به اینکه از حضور در اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل در جمع شما جوانان فعال و خلاق و نوآور هستم، خوشحال هستم، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های مشخص شما عزیزان که روبروی من نشسته‌اید،‌ جوان بودن است. همه می‌دانیم که جوانی دورانی غیر قابل تکرار است که در صورت بهره‌گیری درست از انرژی نهفته در آن دوران، شخص توان ایجاد تغییر در جامعه را خواهد داشت، تغییری که در صورت برنامه‌ریزی درست و جهت گیری مناسب، نیروی محرک هر جامعه را تأمین می‌کند و ضامن بقا و رشد آن خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،فاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه دنیای آینده دنیای اینترنت و فضای مجازی است، اظهار کرد: نگاه به فضای مجازی در کشور ما متفاوت است؛ ما نباید نگاه تهدید نگر به این فضا داشته باشیم و باید واقعیت ها را ببنیم.

رئیس فراکسیون فضای مجازی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قوانینی که بر فضای مجازی کشور حکمرانی می کنند به روز نیستند، ابراز کرد: حوزه فضای مجازی نیازمند قوانین نرم برای انعطاف در اجراست و فراکسیون فضای مجازی مجلس به دنبال ایجاد تحول در این حوزه است.

همچنین بخوانید

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه در این تغییر و تحول نیازمند نگاه آینده به شرایط جهان هستیم، بیان کرد: ما باید بتوانیم ایده های جهانی در حوزه فضای مجازی و همچنین تجارب و دیدگاه و نظرات فعالان کسب و کارهای مجازی را دریافت کنیم، ابراز کرد: باید واقع نگرانه تر نسبت به حوزه فضای مجازی سیاستگذاری و وضع قوانین داشته باشیم تا شاهد پیشرفت روزافزون در این حوزه موثر باشیم.

وی در پایان ضمن تقدیر از برگزارکنندگان جشنواره وب و موبایل ایران، خاطرنشان کرد: این جشنواره دولتی برگزار نمی شود و این در حالی است که اکثر جشنواره ها با پول دستگاه های دولتی اداره می شود. این جشنواره مردمی است و باید مردمی بماند و ماهم به عنوان نماینده مردم بتوانیم حامی کار همه دست اندرکاران و فعالان کسب و کار مجازی باشیم.

منبع
ستاد خبری جشنواره وب و موبایل ایران

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا