بانک و بیمهطلا و ارز

دلار در صرافی‌ها چقدر قیمت خورد؟

قیمت فروش ارز در صرافی‌های بانکی اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی ،صرافی‌های بانک ها قیمت دلار را برای روز جاری، ۱۱ هزار و ۸۴۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۷۴۰ تومان خریداری می‌کنند.

گفتنی است، قیمت خرید و فروش دلار در صرافی های بانک ها نسبت به آخرین روز هفته قبل، ۱۰ تومان کاهش یافته است. اما قیمت خرید و فروش یورو تغییری نکرده است.

همچنین بخوانید

برهمین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک ها، ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو  نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان است.

افزایش جزئی نرخ ارز مسافرتی

همچنین شعب منتخب بانکی امروز قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد ۱۳ هزار و ۶۳۹ تومان اعلام کرده‌اند.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۳ هزار و ۶۳۹ تومان و ۴ ریال می فروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۳ هزار و ۶۵۰ تومان می رسد. قیمت ارز مسافرتی نسبت به آخرین روز هفته قبل ۴ تومان افزایش یافته است.

مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته شده را به شعب بانک های عامل ارائه کنند می‌توانند برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشورها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند.

 

 

منبع
خبرآنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا