خودروصنعت، معدن، تجارت

ارتباط مشتریان با شرکت رنا تسهیل شد

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مرکز تماس جامع و یکپارچه مشتریان با به‌کارگیری مدرن‌ترین فناوری‌ها ویژه مشتریان شرکت خدمات فنی رنا راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، با توجه به اهمیت موضوع ساماندهی و رسیدگی به درخواست های مشتریان، شرکت خدمات فنی رنا به عنوان ارائه دهنده خدمات پس ازفروش به دارندگان محصولات سایپا دیزل نسبت به یکپارچه سازی کانال‌های ارتباط با مشتریان از طریق راه اندازی خط تلفن چهار رقمی ۴۸۵۱-۰۲۱ بر مبنای سیستم voip  با قابلیت ضبط تمامی مکالمات اقدام کرده است.

بر همین اساس پاسخگویی به خواسته های مشتریان در حوزه های امداد خودرو و امور مشتریان(CRM) از طریق شماره مذکور امکان پذیر است و تمامی مشتریان شرکت رنا می توانند به منظور پیگیری متمرکز درخواست های خود در حوزه های امداد خودرو و ثبت انتقادات و پیشنهادات در سراسر کشور از طریق شماره تلفن ۴۸۵۱-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

هدف از راه اندازی خط چهار رقمی، سهولت دسترسی مشتریان خدمات پس از فروش سایپادیزل و تسریع در پاسخگویی به مشتریان در بخش های امداد خودرو و امور مشتریان است.  از جمله مزیت این مرکز علاوه بر پاسخگویی برخط (online) به مشتریان، ایجاد یک پایگاه اطلاعاتی بسیار کامل و یکپارچه است که در برنامه‌ریزی برای ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش و تصمیم‌گیری های آتی مبنا قرار می گیرد.

ارتباط مشتریان با شرکت رنا تسهیل شد

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا