ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

گوشی تاشویی که ساعت هوشمند می‌شود!

شرکت تی سی ال سعی دارد یک گوشی هوشمند جدیدی را با قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالا تولید کند که بتواند در صورت نیاز به ساعت مچی هوشمند نیز تبدیل شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، حدود یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خبر داده‌اند.

از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

شرکت تی‌سی‌ال (TCL) که به عنوان یکی از سهام داران اصلی آلکاتل و بلک‌بری به شمار می‌رود، حالا به نظر می‌رسد که در تلاش است تا با توسعه یک گوشی هوشمند تاشو و منعطف که قابلیت تبدیل شدن به ساعت مچی هوشمند را نیز دارد، نوآوری جدیدی را به نام خود ثبت کند و به دستاورد جدیدی نیز در این حوزه دست پیدا کند.

بر اساس گزارشی که در وب سایت phonearena آمده است، این پتنت جدیدی که در فضای مجازی از آن نام برده شده است، به منظور توسعه و تولید یک موبایل و تبلت هوشمند تاشو با قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالاست که بدنه آن قادر است در جهات مختلفی همچون عمودی، افقی و داخلی خم شده و به کاربران این امکان را بدهد که کاملاً آن را تا کرده و به دور دستان خود همچون یک ساعت هوشمند بپیچند.

این شرکت که از تولیدکنندگان بزرگ و مطرح در حوزه تلویزیون و صفحه نمایش به شمار می‌رود، حالا بدون اشاره به جزئیات و اطلاعات دقیق این محصولات، اعلام کرده است که تا سال ۲۰۲۰ میلادی موبایل تاشو و منعطف خود را معرفی و رونمایی خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا