بانکبانک و بیمه

پست بانک ایران برای تحقق اقتصاد مقاومتی همواره تلاش کرد

مدیر عامل پست بانک ضمن تبریک سالروز ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی گفت:اگر بخواهیم امروز در سالروز ابلاغ این سیاست ها، نگاهی به برنامه ها و خدمات این بانک داشته باشیم این بانک عملکرد مناسبی داشته است.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران خسرو فرحی افزود: روستاها پایه و اساس اقتصاد مولد و تامین کننده فرآورده های کشاورزی و دامی به عنوان اساسی ترین نیازهای کشور هستند و پست بانک ایران با تامین مالی طرح های تولیدی در روستاها گام های بزرگی درراستای حمایت از تولید ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته است.

فرحی تصریح کرد: علاوه بر پرداخت ۱۵هزار میلیارد ریال تسهیلاتی که درقالب طرح های صندوق توسعه ملی و حمایت از اشتغال پایدار پرداخت کرده ایم، این بانک همواره از محل منابع داخلی نیز حامی فعالیت های اقتصادی در شهرها و روستاها بوده است.

مدیرعامل پست بانک ایران تامین مالی طرح های حوزه فناوری اطلاعات را از دیگر فعالیت های این بانک دانست و افزود: ایجاد اشتغال و افزایش بهره وری به کمک ICT که بخشی از اقتصاد مقاومتی است از مهم ترین برنامه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است و پست بانک ایران به عنوان بانک تخصصی این حوزه برنامه مدونی برای حمایت از فعالان حوزه ICT دارد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا