بورسبورس اوراق

شرکت سرمایه گذاری اعتبار ایران «واعتبار» به هر سهم ۲۰۸ ریال اختصاص داد

طی دوره ۶ ماهه؛

شرکت سرمایه گذاری اعتبار ایران در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه ۱۳۹۷، به هر سهم خود مبلغ ۲۰۸ ریال سود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۳۹ درصد افزایش را نشان می دهد.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری اعتبار ایران با سرمایه ۸۰۰ میلیارد ریال، صورت های مالی میان دوره ای ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ تیر ماه ۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

همچنین بخوانید

شرکت سرمایه گذاری اعتبار ایران در دوره یاد شده، مبلغ ۱۶۶ میلیارد و ۶۹۴ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲۰۸ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۳۹ درصد افزایش داشته است.

این شرکت دلیل این موضوع را افزایش۳۷ درصدی جمع درآمدهای عملیاتی برشمرده است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۲۳۰ میلیارد و ۹۶ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

واعتبار” در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به تیر ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۱۲۰ میلیارد و یک میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۱۵۰ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین بر اساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری اعتبار ایران در دوره یاد شده، با افزایش ۲۱۵ میلیارد و ۵۰۵ میلیون ریال به ۳۹۷ میلیارد و ۷۶ میلیون ریال رسید.

واعتبار” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل یک هزار و ۵۶۸ میلیارد و ۳۳۲ میلیون ریال به مبلغ معادل یک هزار و ۷۳۷ میلیارد و ۵۷۴ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۱۶۹ میلیارد و ۲۴۲ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه گذاری اعتبار ایران طی طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲۷۹ میلیارد و ۹۶۲ میلیون ریال خریداری کرد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا