بانک و بیمهبیمه

بازدید رییس هیات مدیره بیمه سرمد از روند ساخت نماد تبلیغاتی مشترک بانک و بیمه

رییس هیات مدیره بیمه سرمد به اتفاق هیات همراه از روند ساخت و اجرای «عصای خود بالانس» به عنوان نماد تبلیغاتی مشترک بانک صادرات و بیمه سرمد بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بیمه سرمد، در این بازدید که با حضور تیم دانش بنیان این پروژه، طراح صنعتی و ایده پرداز این محصول برگزار شد، توضیحات کلی در خصوص مراحل انتخاب مفهوم «تکیه گاه مطمئن» بر اساس سه استراتژی تکیه به بانک صادرات، شخصیت مستقل بیمه سرمد و اجرای تبلیغات خلاق و متمایز تا ثبت اختراع و تولید محصول منحصر به فرد «عصای خود بالانس» ارائه شد.
رونمایی از عصای سالمندی در سه اندازه متفاوت
در این مراسم، از عصای سالمندی خودبالانس در سه اندازه کوچک، متوسط و بسیار بزرگ رونمایی شد و از مراحل ساخت عصای حادثه و کوهنوردی در هر یک از این اندازه ها بازدید به عمل آمد.
علی خرم کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی و ایده پرداز عصای خودبالانس در این مراسم، جزئیاتی را در خصوص فرآیند اجرای این کمپین تبلیغاتی به بازدیدکنندگان ارائه داد.
انتخاب سبک کلاسیک با الهام از نماد دلفین
مسعود صفری طراح صنعتی عصای خودبالانس نیز در این مراسم، از ایده پردازی در سه سبک متفاوت مدرن، کلاسیک و اسلامی در ابتدای کار خبر داد و مشکلات و موانع پیش روی ساخت هر یک از آنها را برشمرد. وی با اشاره به انتخاب سبک کلاسیک با الهام از نماد دلفین در دسته عصا، دشواری های پیش روی کار را با توجه به لزوم وزن پایین قسمت بالا مورد بررسی قرار داد.
وزن پایین در کنار جنس فیبر کربن بدنه عصا
در ادامه این مراسم، حسام محمدی مهندس مکانیک به نمایندگی از گروه دانش بنیان که مسئول ساخت این محصول بودند نیز وزن بسیار پایین سازه را یکی از عمده ترین موانع ساخت آن عنوان کرد و افزود: این سازه در مجموع ۶۲ گرم وزن و ۷ دهم تا ۹ دهم میلیمتر ضخامت دارد و بدنه آن از فیبر کربن به عنوان متریالی که بیشترین مقاومت را نسبت به وزن دارد، ساخته شده است.
محمدی با بیان اینکه ساخت این محصول با توجه به بالانس بودن آن، نیاز به محاسبات دقیق و پیچیده ای داشته است، گفت: برای استحکام عصا و تناسب وزن و سایز آن، آزمون و خطاهای بسیاری انجام شد که در نهایت موفق به ساخت این محصول شدیم.
آغاز سال جدید با نماد تبلیغاتی جدید
دکتر مجتبی کاتب رییس هیات مدیره بیمه سرمد نیز در این مراسم، ضمن مثبت ارزیابی کردن طراحی نماد تبلیغاتی مشترک بانک صادرات و بیمه سرمد، گفت: در پیش بودن عید نوروز و آغاز سال جدید، فرصت مغتنمی را برای اجرای این کمپین تبلیغاتی فراهم کرده که باید از این فرصت به نحو احسن از آن بهره برداری کنیم.
بر اساس این گزارش، مهدی مهدوی معاون طرح و برنامه، حسن طاهری بازرس ویژه، دکتر غلامرضا کاظمی دینان مشاور مدیرعامل، شهاب الدین طباطبایی عضو شورای تبلیغات، حسین نظریان مدیر پشتیبانی و احمدرضا رضائی تهرانی مدیر روابط عمومی بیمه سرمد و خانم شهیدی معاون مدیر روابط عمومی بانک صادرات نیز در این مراسم، دکتر کاتب را همراهی کردند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا