ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

سرمایه‌گذاری ۱۲۴ میلیارد تومانی ایرانسل در خراسان‌جنوبی

مدیرعامل شرکت ایرانسل گفت: شرکت ایرانسل بالغ بر ۱۲۴ میلیارد تومان از ابتدای بهره‌برداری در سطح استان سرمایه‌گذاری کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، علی‌اصغر عینی‌پور صبح امروز (۲۶ فروردین)  در شورای اداری استان گفت: از ابتدای دولت میزان سرمایه‌گذاری شرکت ایرانسل در استان نیز بالغ بر ۴۴ میلیارد تومان بوده و تا پایان سال نیز ۵۸ میلیارد نیز سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی، تعداد مشترکین فعال ایرانسل در استان را ۲۴۰ هزار مشترک اعلام کرد و افزود: ۶۳ سایت‌های نسل سوم در استان نصب است و ۱۲۸ سایت نیز در برنامه راه‌اندازی داریم.

عینی‌پور افزود: ۳۱ سایت نسل ۴ نیز در استان نصب شده و ۶۰ سایت نیز اضافه می‌شود که تعدادی از این سایت‌ها نسل ۴.۵ را نیز پشتیبانی می‌کند.

مدیرعامل شرکت ایرانسل با اشاره به راه‌اندازی اینترنت ثابت نسل ۴ در استان، تصریح کرد: تعداد ۲۲ شهر و ۱۴ روستا تحت‌پوشش نسل سوم قرار دارند و تعداد ۱۴ شهر دیگر نیز دی ماه اضافه می‌شوند.

عینی‌پور از راه‌اندازی اینترنت نسل ۴ در ۵ شهر استان خبر داد و افزود: ۱۱ شهر دیگر نیز در برنامه راه‌اندازی قرار دارد. ۱۵۷ روستا در استان تحت‌پوشش شبکه ایرانسل است و ۱۴۰۰ کیلومتر از جاده‌های استان نیز تحت‌پوشش ایرانسل قرار دارند.

انتهای پیام

 

منبع:ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا