صنعت، معدن، تجارت

منش میرمحمدصادقی در حوزه مسائل کارآفرینی الگو قرار گیرد

رئیس مجلس شورای اسلامی با برشمردن صفات اخلاقی و اقتصادی علاءالدین میرمحمدصادقی گفت: مشی ایشان در حوزه مسائل کارآفرینی همراه با تعهد انقلابی و اخلاق بوده است.

به گزارش آرمان اقتصادی، علی لاریجانی با ارسال پیامی به مراسم بزرگداشت علاءالدین محمدصادقی که هم اکنون در محل اتاق بازرگانی ایران در حال برگزاری است،  با برشمردن ویژگی های فردی و اخلاقی وی در حوزه کسب و کار گفت: آنچه ویژگی آقای میرمحمدصادقی را ممتاز می کند آن است که وی فردی کارآفرین بوده که در حوزه فعالیت های اقتصادی صاحب سبک است و کارهایی انجام داده که به توسعه کشور کمک می کند. به این معنا که منجر به ایجاد توان اقتصادی از سوی بخش کارآفرینی کشور می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی، علاءالدین میرمحمد صادقی را فردی مومن و با ایمان معرفی کرد و افزود: اینکه مسائل اقتصادی با اخلاق و ایمان آمیخته می‌شود بسیار جذاب است. چرا که اگر یک فرد با ایمان هر دو وجه اقتصادی و دینی را با هم همراه کند مورد توجه قرار می گیرد چرا که مراعات مسائل دینی را در اقتصاد داشته و بر نحوه کسب درآمد و چگونگی مصرف آن حساس شده است.

وی ادامه داد: میرمحمدصادقی فردی خلیل است که عصبانی نمی شود چرا که برخی افرادی که دیندار هستند ممکن است عصبانی هم بشوند اما در اتاق بازرگانی نیز نوع گفتگوی ایشان همواره همراه با متانت اسلامی بوده است.

به گفته لاریجانی، استقامت از جمله خصوصیات بارز میرمحمدصادقی بوده و پیروی ایشان از مشی مرجعیت  از گذشته به چشم می خورد.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مشی ایشان در حوزه مسائل کارآفرینی همواره با تعهد انقلابی و اخلاق همراه بوده است که باید در حوزه کارآفرینی مورد توجه قرار گیرد. لذا خوب است که رفتار و سلوک وی در مسائل اقتصادی تبیین گردد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا