بانکبانک و بیمه

شماره ۱۴۰ نشریه بانک سامان منتشر شد

یکصدوچهلمین شماره نشریه بانک سامان ویژه ماه بهمن منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک سامان، ناصر بزرگمهر سردبیر نشریه سامان یادداشتی با عنوان «مدیریت کوک» در این شماره نوشته و منتشر کرده است.
دکتر علی کاظمی عضو هیئت امنای آکادمی سامان در یادداشتی مشروح «تاثیر تغییرات در فرهنگ سازمانی مبتنی بر نوآوری» را بررسی کرده است.
فرنود حسنی یادداشتی با عنوان «استارت‌آپ‌ها بازوی توسعه اقتصاد خلاق در ایران» نوشته است. «پرداخت خرد نگاهی به گذشته، حال و آینده» عنوان یادداشتی است که وحید حسنی در آن به موضوع پرداخت خرد، و تعریف و چند وچون آن پرداخته است. «ترک اعتیاد تورمی» موضوعی است که مجتبی قنبرزاده کارشناس ارشد اقتصاد به آن پرداخته و منتشر کرده است.
گفتگوی مشروح با عباس جناب مدیرعامل صرافی سامان از گفتگوهای مهم و خواندنی شماره بهمن‌ماه نشریه سامان است.
بررسی گام‌های ارزشمند بانک سامان در حوزه درمان و بهداشت از دیگر گزارش‌های مشروح این شماره است. مطلبی جامع درباره تل‌بانک خدمت جدید بانک سامان در این شماره منتشر شده است.
گفتگو با کارمندان شعبه پیروزی از دیگر مطالب خواندنی این شماره است. تغییرات جدید موبایلت در نسخه جدید را در این نشریه می‌خوانیم.
«چگونه یک مترجم زبردست باشیم؟» موضوع مقاله‌ای که سامان جمشیدی مدرس آموزش زبان در این شماره به تحلیل آن پرداخته است. «اهمیت اکسسوری در ارتباطات» مقاله‌ای است که آرمان ولیان مدرس آداب معاشرت در این شماره منتشر کرده است. اخباری از خدمات و محصولات و دستاوردهای گروه مالی و بانک سامان و دیگر مطالب این شماره نشریه است.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا