بانکبانک و بیمه

موسسه کوثر حاصل تفکر پیشکسوتان نظام بانکی و نخبگان جوان است

پنجمین همایش تخصصی مدیران و کارشناسان بازاریابی موسسه اعتباری کوثر با محوریت ایده پردازی و خلق محصول در شهر شیراز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ جواد فهیمی پور سرپرست موسسه اعتباری کوثر در این همایش گفت: اقتصاد کشور با چالش هایی مواجه است و گذر از این شرایط سخت اقتصادی به همکاری و همدلی همه مردم نیاز دارد.

عضو هیات مدیره موسس اعتباری کوثر با اشاره به قیام  ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ و نقش مهم و موثری آن درشکل گیری پیروزی انقلاب اسلامی افزود:قیام تاریخی ۱۵ خرداد مقدمه ای بر شکل گیری انقلاب اسلامی بود. برای به ثمر نشستن نهال انقلاب اسلامی ایران، ایستادگی و تلاش های فراوان صورت گرفته و خون دل ها خورده شده است. اکنون وظیفه ما حفظ و صیانت از انقلابی است که حاصل ایستادگی و آزادگی همه مردم ایران می باشد.

سرپرست موسسه اعتباری کوثر با اشاره به تقارن هشتمین سالروز تأسیس موسسه اعتباری کوثر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران عنوان داشت: نخبگانی از جامعه به همراه پیشکسوتان نظام بانکی و جوانان با انگیزه، موسسه ای را بنا نهادند که هم اکنون به درخت جوانی تبدیل شده است و می تواند با بانک ها و موسسات اعتباری با سابقه در سیستم بانکی کشور رقابت نماید.

فهیمی پور تاکید کرد: وجه تمایز موسسه اعتباری کوثر با سایر رقبا خلق محصولات جدید است. مصطفی امجدیان معاون بازاریابی و امور استان ها در این همایش گفت: نام امام خمینی (ره) در تاریخ جمهوری اسلامی ایران‌ به عنوان یک خورشید تابنده همواره می درخشد و آشنایی و عمل به سیره امام راحل رمز قوام و ماندگاری نظام اسلامی است.

امجدیان افزود: کمیته علمی پنجمین همایش تخصصی مدیران و کارشناسان بازاریابی در راستای ایده پردازی و خلق محصول، با پذیرش و بررسی اولیه ۱۵۰ ایده توانست ۳۰ ایده را نهایی نماید و از میان ایده ها پس از بررسی، ۴ ایده که قابلیت اجرایی شدن در موسسه را دارند تائید نمود که این ایده ها در همایش ارائه و بررسی شدند.تمرکز بر طراحی مدل بهینه ترکیب منابع و میزان جذب آن از محورهای اصلی این همایش بود مورد تاکید قرار گرفت.

امیر اسعدی معاون فاوا و برنامه ریزی گفت: پیش بینی ها حاکی از آن است که توسعه و موفقیت کسب و کارها در گرو ارائه خدمات نوین و تولید محصولات متنوع است، لذا عملکرد بازاریابی و کارشناسان بانکی به سمت تخصصی تر شدن وظایف پیش می رود.

اسعدی تصریح کرد: بانکداری، صنعتی است که بر مبنای تجهیز و تخصیص منابع شکل گرفته است. در بانکداری نوین، بانک و موسسه ای پیشرو و موفق خواهد بود که خدمات گسترده و جذابی را به مشتریان خود ارائه نماید.

معاون فاوا و برنامه ریزی افزود: درآینده ای نزدیک کارکرد شعب تغییر خواهد کرد. بانک ها و موسسات اعتباری با طراحی محصولات ویژه برای  مشتریان، به سمت بانکداری اختصاصی پیش خواهند رفت.

آزاده محمدی مدیر روابط عمومی و تبلیغات گفت: هر ساله بهمن ماه یادآور سخت کوشی مدیران و کارکنان کوثر برای شکل گیری و اخذ مجوز رسمی فعالیت موسسه کوثر از بانک مرکزی است. محمدی تصریح داشت: در مرحله گذر از روابط عمومی سنتی به روابط عمومی مدرن ، دانش و مهارت کارشناسان بسیار اثر گذار است و باید متخصصان و کارشناسان روابط عمومی خود را مجهز به مهارت تولید ویدئوی های زنده در تبلیغات موبایلی نمایند.

سید محمد اکبرالسادات معاون اعتبارات و تسهیلات گفت: ابزارهای اعتباراتی همواره به بازاریابی کمک خواهد نمود. به عنوان نمونه وصول مطالبات یک فرآیند بازاریابی است و محصولات اعتباری لزوماً با هدف تخصیص منابع ارائه نمی شود بلکه می تواند با هدف نفوذ در بازار و جذب منابع مورد استفاده قرار گیرد.

اکبر السادات افزود: با عنایت به شرایط ویژه اقتصادی کشور، نوسانات بازارهای کالا، خدمات و بازارهای مالی، لزوماً انعطاف پذیر بودن استراتژی ها، خط مشی ها و فعالیت هالی عملیاتی امری اجتناب ناپذیر است و تغییر در سیاست ها باید متناوباً با تغییر در استراتژی های کلان اقتصادی بالادستی صورت پذیرد. لازمه تداوم هر کسب و کار اقتصادی، اتخاذ تصمیمات مناسب همگام با شرایط ویژه هر زمان است و کارکنان مجموعه های اقتصادی از جمله موسسات اعتباری باید درک مناسبی از این موقعیت خاص داشته باشند. بر اساس این گزارش در پایان این همایش از مدیران و کارشناسان بازاریابی در بخش های ایده پردازی و خلق محصول ، محتوای ویدئویی برتر و کارشناسان بازاریابی منتخب تقدیر شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا