صنعت، معدن، تجارت

کمپین «امنیت راه» چری روز به روز در حال رشد است

شرکت چری با هدف بالا بردن سیستم آموزشی، موثرترین راه آموزش به کودکان در ارتباط با خطرات رانندگی و خصوصا عبور از خیابان و جاده‌ها را به معلمان آموزش داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، این کمپین که با همکاری آموزشگاه زبان شکوه راه اندازی شده، به معلمان در خصوص امنیت راه‌ها برای دانش آموزان شامل بستن کمربند و عبور از جاده، آموزش اختصاصی داده شد. شرکت چری کمپین امنیت جاده‌ها را از سال پیش آغاز و از آن روز به بعد این کمپین رشد بسیاری کرده و راه‌های خلاقانه‌ای در خصوص امنیت جاده‌ها به دانش آموزان ارائه شده است.

مدیر برندینگ شرکت چری به نام «ادوارد سینگلتون» در این خصوص تاکید کرد: شرکت چری امنیت جاده‌ها را اولویت خود قرار داده و این امر در محصولات شرکت مانند تیگو ۵ و آریزو ۵ دیده می‌شود. در این راستا دارای گواهینامه ۵ ستاره امنیت C-NCAP است که بیشترین امتیاز در امنیت به حساب می‌آید.  ما از طریق طرح «همکاری مسئولیت اجتماعی»  با همان سطح بالا و تعهد، به امنیت نزدیک می‌شویم. این مهم است که مردم بدانند برنامه امنیت جاده چری یک برنامه آموزشی ادامه‌دار است و باید در قالب یک فرهنگ تداوم پیدا کند و نه اینکه یک راه حل زودگذر باشد.

این مراسم از سوی افراد داخلی مانند افسر پلیس جناب آقای کفراشی حمایت شده بود. وی گفته بود این کمپین یک شروع بسیار عالی است که باید در همه جهات پشتیبانی شود.  همچنین با همکاری آقای ارشیا شکوه، این کمپین آموزشی در بیش از ۱۰۰   شعبه در سراسر کشور اجرا خواهد شد. مردم و خانوادههای ایرانی این کمپین را حمایت و با علاقه دنبال می‌کنند و این یک حرکت بزرگ در صنعت خودروسازی کشور به حساب می‌آید.

منبع:مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا