اقتصاد کلان

شاخص در کانال ۷۸ هزار واحدی درجا زد/ آیفکس سقوط کرد

آرمان اقتصادی — شاخص بورس و اوراق بهادار در بیست و هفتمین روز فروردین ماه سال ۹۶، با رشد ۸۸ واحدی به پله ۷۸ هزار و ۴۷۱ واحدی رسید.
به گزارش خبرنگار آرمان اقتصادی، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۸۸ واحد رشد به پله ۷۸ هزار و ۴۷۱ واحدی رسید.
               
در معاملات امروز تعداد یک هزار و ۳۸۴ سهم اوراق بهادار به ارزش ۳ میلیارد و ۱۲۲ میلیون و ۸۹۳ هزار ریال در بیش از ۱۰۵ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.        
        
بر این اساس شاخص‌ قیمت (وزنی-ارزشی) ۳۰ واحد، شاخص بازار دوم ۷۳۹ واحد، شاخص آزاد شناور ۶۳ واحد با رشد و شاخص کل(هم‌وزن) ۲۰ واحد، شاخص قیمت(هم‌وزن) ۱۶ واحد و شاخص بازار اول ۳۶  واحد کاهش را تجربه کردند.
               
نمادهای پر بیننده معاملات امروز سایپا، پارس خودرو، سرمایه‌گذاری سایپا با روند صعودی و نمادهای پلی اکریل، ماشین سازی اراک، ایران خودرو،بانک ملت با روند نزولی به کار خود پایان دادند.
              
*معاملات بازار فرابورس:        
        
شاخص بازار فرا‌بورس با ریزش بیش از ۲ واحدی به پله ۹۰۶ واحدی رسید.   
               
همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد ۸۱۰ هزار و ۲۳۳ سهم اوراق بهادار به ارزش ۳ میلیارد و ۸۷ میلیون و ۶۰۹ هزار ریال در بیش از ۶۸ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.   
               
در معاملات بازار فرابورس گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، ریل پرداز سیر، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی، ، توکا رنگ فولاد سپاهان با روند منفی و نمادهای توکا رنگ سپاهان، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان و پالایش نفت لاوان با روند مثبت به کار خود پایان دادند.
 
انتهای پیام/  

منبع:میزبان

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا