امور زیربناییصوتكشاورزی و دامپروری

هیچ مشکلی در تامین آرد وجود ندارد

رئیس اتحادیه نان های حجیم و نیمه حجیم صنعتی گفت: آرد به اندازه کافی در اختیار واحدهای صنفی قرار گرفته و در حال حاضر هیچ کدام از این واحدها به ویژه واحدهای نان سنتی در تامین آرد مشکلی ندارند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  محمدجواد کرمی در برنامه «روی خط اقتصاد» رادیو اقتصاد افزود: شرکت بازرگانی دولتی ایران سامانه ای برای شفاف سازی خرید آرد و گندم از اول دی ماه امسال راه اندازی کرد که با آغاز بکار این سامانه مشکلاتی در زمینه توزیع آرد و گندم به وجود آمد.

وی ضمن اشاره به اینکه در ابتدای راه اندازی سامانه مزبور وجود برخی مشکلات امری طبیعی به شمار می رفت، اظهارداشت: خوشبختانه با مداخله وزیر مربوطه و تدابیر شرکت بازرگانی دولتی با اعطای اختیارات به شرکت های غله مناطق مشکل توزیع نیز رفع شد.

همچنین بخوانید

رئیس اتحادیه نان های حجیم و نیمه حجیم صنعتی با تاکید بر اینکه هم اکنون هیچ کدام از واحدهای صنفی در زمینه توزیع آرد و گندم مشکلی ندارند، گفت: مشکل واحدهای صنفی در زمینه حمل و نقل آرد بوده که با همکاری شرکت بازرگانی دولتی و شرکت غله منطقه یک تهران مشکل مزبور نیز در حال رفع شدن است.

وی ضمن اشاره به اینکه از چهارشنبه هفته گذشته تاکنون هیچ مشکلی در تحویل آرد به واحدهای صنفی وجود ندارد، یادآورشد: بطورکلی با راه اندازی سامانه خرید آرد و گندم تا انجام سهمیه بندی واحدهای صنفی مشکلاتی در حوزه توزیع گندم و آرد ایجاد شد که از هفته گذشته نیز این موضوع به طور کامل رفع شده است.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا