انرژی

توضح مختار درباره مصاحبه اخیر خود در زمینه حامل‌های انرژی

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس درباره مصاحبه اخیر خود درباره حامل‌های انرژی توضیح داد.

جلیل مختار نماینده در گفت و گو با ایسنا، درباره مصاحبه‌ای که درخصوص حامل های انرژی با ایسنا انجام داده است بیان کرد: من در مصاحبه ای که در خصوص حامل های انرژی داشتم بیان کردم من به عنوان یک نماینده مخالف افزایش قیمت حامل‌های انرژی مانند آب و برق هستم، خود من به عنوان یک نماینده مخالف این موضوع هستم.

وی افزود: در خصوص بحث مشترکین پرمصرف بیان کردم باید در این خصوص برای جلوگیری از پرمصرفی با افزایش پله کانی بحث الگوی مصرف و صرفه جویی در مصرف حامل‌های انرژی را نهادینه کنیم؛ یعنی قیمت در اینجا مشخص شود و به صورت پلکانی افزایش پیدا کند؛ برای مثال بگوییم حداکثر مصرف برای یک فرد در ماه ۵۰۰ وات است؛ اگر به ۷۰۰ وات افزایش پیدا کرد تعرفه دیگری را مشخص کنیم تا این فرد برای ماه آینده در مصرف خود صرفه‌جویی کند.

همچنین بخوانید

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: در این مصاحبه گفته شده من موافق افزایش قیمت حامل‌ها هستم و در جایی دیگر گفته شده من موافق کاهش قیمت حامل ها هستم. برخی سایت‌ها این موضوع را به عنوان تناقض گویی کمیسیون اجتماعی در بحث حامل‌های انرژی مطرح کردند. این کار درست نیست که صحبت را اینگونه تغییر دهند.

 

 

 

منبع
ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا