بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

سامانه جدید مدیریت مالی جایگاه سوخت و سایر محصولات شرکت به‌پرداخت ملت و مهندسی سیستم یاس ارغوانی در حوزه سوخت معرفی شدند

 

محصولات و خدمات شرکت به‌پرداخت ملت و مهندسی سیستم یاس ارغوانی در دومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی جایگاه‌های سوخت و صنایع وابسته معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی و تبلیغات شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی، شرکت به‌پرداخت ملت و مهندسی سیستم یاس ارغوانی، با هدف معرفی محصولات و خدمات خود، به‌عنوان حامی در دومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی جایگاه‌های سوخت و صنایع وابسته شرکت کردند.

محصولات و خدمات ارائه‌شده توسط شرکت به‌پرداخت ملت و مهندسی سیستم یاس ارغوانی در این نمایشگاه، سامانه جدید مدیریت مالی جایگاه سوخت، سامانه مدیریت توزیع فرآورده، کنترل و مانیتورینگ مخازن (دیسپَچینگ)، دستگاه پرداخت بر روی نازل سوخت (pay at the pumb) و پایانه پرداخت بهای سوخت (pay station) بودند.

حضور نسل جدید خدمات و محصولات پرداخت الکترونیکی در جایگاه‌های سوخت این شرکت، موردتوجه و استقبال زیادی از جانب جایگاه‌داران و شرکت‌های مطرح و فعال در حوزه سوخت و کسب‌وکار در این همایش، قرار گرفت.

همچنین مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران ارشد بانک ملت، شرکت‌های سوخت، شرکت به پرداخت ملت و شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی از محصولات و خدمات این شرکت بازدید نمودند.

 

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا