بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

از «راهکار همزمان سوخت‌گیری و پرداخت روی پمپ» شرکت توسن‌تکنو رونمایی شد

 

دومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی جایگاه‌های سوخت و صنایع وابسته طی روزهای دوم الی پنجم اسفندماه ۱۳۹۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. در این نمایشگاه از  «راهکار همزمان سوخت‌گیری و پرداخت روی پمپ» شرکت توسن‌تکنو رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی توسن‌تکنو، در این رویداد چهار روزه که به عنوان یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین رویدادهای صنعت سوخت کشور برگزار می‌شود، دو کارگاه تخصصی توسط شرکت توسن‌تکنو برگزار شد.

کارگاه تخصصی «معرفی سامانه نرم‌افزاری مدیریت جایگاه سوخت» توسط علی پیامی در روز دوم همایش و کارگاه تخصصی «معرفی راهکار هم‌زمان سوخت‌گیری و پرداخت روی پمپ» توسط غزاله سادات طباطبائی در روز سوم همایش برگزار شد.

حضور افراد شاخص از شرکت‌های مطرح صنعت سوخت و نیز صنعت پرداخت الکترونیک کشور در استند توسن‌تکنو از نکات قابل توجه این نمایشگاه بود. در این استند از «راهکار همزمان سوخت‌گیری و پرداخت روی پمپ» شرکت توسن‌تکنو رونمایی شد.

این راهکار طی یک همکاری مشترک بین توسن‌تکنو و شرکت ناب پرداز اکباتان ارائه شده است و در آن امکان پرداخت الکترونیک بهای سوخت با استفاده از کارت‌های عضو شتاب روی پمپ به صورت مستقیم میسر شده است.

همچنین کلیه تاییدیه‌های لازم فنی و امنیتی در حوزهٔ پرداخت الکترونیک و همین‌طور گواهینامه‌های مد نظر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به لحاظ رعایت استانداردهای لازم در حوزه سوخت برای این راهکار اخذ شده است.

 

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا