بانکبانک و بیمه

حضرت فاطمه (س) جامع کمالات انسانی است

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت مقام زن مراسم جشن شمیم کوثر با حضور معاونین و مدیران حوزه مرکزی و همکاران خانم شاغل در حوزه مرکزی موسسه اعتباری کوثر برگزار شد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ حجت الاسلام محمد رضا عموشاهی مدیر امور فرهنگی و نظارت شرعی موسسه ضمن تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت یاد و خاطره مادران و همسران شهداء گفت: حضرت صدّیقه ی کبری در نگاه ائمه معصومین (ع)، صحابه، محبّان و دانشمندان اسلامی و غیر اسلامی از شخصیت و جایگاه بلند مرتبه ای برخوردار است.

وی افزود: حضرت زهرا (س) یک الگوی مناسب برای جامعه اسلامی است. جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر نیز با اشاره به اینکه خداوند در سوره مبارکه احزاب رسول گرامی اسلام را الگوی شایسته و اسوه حسنه معرفی می کند، اظهار داشت: پیامبر(ص) در سخنان خویش فاطمه (س) را پاره تن خود می دانند و در واقع وجود مقدس حضرت زهرا(س) از وجود پیامبر(ص) جدا نیست.

وی با بیان ویژگی حضرت فاطمه(س) در تحمل و صبر بسیار بالا در برابر مشکلات گفت: از وظایف خاص شما بانوان ایجاد فضای آرام و روح بخش در منزل و محل کار است.

عضو هیات مدیره موسسه اعتباری کوثر افزود: در شرایط سخت نظام اقتصادی و به تبع آن نظام بانکی بعضا شاهد افزایش میزان مراجعات مشتریان در شعب هستیم که تا کنون کارکنان ما در شعب موسسه اعتباری کوثر و به ویژه بانوان توانسته اند با پاسخگویی مناسب سبب افزایش آگاهی و رضایتمندی مشتریان محترم شوند.

وی با برشمردن توانایی زنان در حوزه های مختلف کاری و تقدیر از جدیت، تلاش، علاقه و اهمیت بانوان در موسسه اعتباری کوثر تصریح کرد:  در مواجهه با تغییرات، همکاران باید محدوده توانایی های علمی و بانکی خود را افزایش داده و در حوزه کاری خود خبره شوند چرا که با سخت کوشی و ارائه توانمندی ها می توانید در هموار نمودن سیر رشد سازمان تاثیر گذار باشید.

فهیمی پور با تاکید  بر تلاش های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی  برای ایجاد اخلال در نظام اقتصادی کشور افزود: شما جوانان بهترین شرایط سنی و شغلی را دارید و با توجه به این مزیت و تلاش فراوان می توانید با ایده ها و نوآوری های خود راهگشای مشکلات نظام بانکی کشور باشید و این مهم فقط به دست شما جوانان محقق می شود.

بر اساس این گزارش، در پایان این مراسم کارگاه آموزشی مهارت های رفتاری ویژه بانوان با تدریس دکتر ژیلا فرخی مشاور و متخصص زبان بدن و ارتباط موثر برگزار شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا